Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - numer Zp/pn/1/2014

Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 82 80 , fax. 81 551 82 81
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 nr 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 82 80, fax. 81 551 82 81
    REGON: 06073897000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsilpowietrznych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - numer Zp/pn/1/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum; 2) budynek Nr 59 - Koszalin ul. Wojska Polskiego, działka ewidencyjna nr 398/3; 3) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, nadbudowie budynku nr 59, a w szczególności polegające na: a) Roboty budowlane: wykonanie ogrodzenia, roboty rozbiórkowe, żelbetowe, konstrukcyjne , murowe, tynkowe, podkłady pod posadzki, roboty izolacyjne, wymiana okien i drzwi zewnętrznych. b) Roboty sanitarne: demontaż istniejącej instalacji z armaturą, wykonanie: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji - bez urządzeń, armatury, białego montażu, grzejników. c) Roboty elektryczne: demontaż instalacji elektrycznej z osprzętem; wykonanie: instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, zasilanie, WLZ, rozdzielnie - bez osprzętu i urządzeń. d) Roboty teletechniczne: system nagłaśniania, instalacja monitoringu, instalacja alarmu włamania, system domofonowy - bez urządzeń. 4) Zakres robót określa załączony przedmiar na część robót z projektu budowlanego, i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6) Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 7) Zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić wcześniej z Zamawiającym. Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu wizji lokalnej: Pan Andrzej Szmania, nr tel.: 81 551 82 80. 8) Umowa będzie zawarta na całość robót - forma wynagrodzenia ryczałtowa. 9) Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na elementy rozliczeniowe przedstawione w formularzu cenowym. 10) Wykaz elementów rozliczeniowych, uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów, staje się integralnym składnikiem umowy jako formularz cenowy. 11) Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 12) Wykaz elementów rozliczeniowych (ustalony wg załączonego przedmiaru) informuje wykonawcę o zakresie robót. Natomiast, nie zawiera żadnych ustaleń ilościowych. 13) Za ustalenia ilościowe i inne świadczenia oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie wykonawca. Załączony przedmiar jest pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. Opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet, jeżeli tego nie podano, należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji musza być wykonane według: a) specyfikacji technicznej i obowiązujących przepisów technicznych, b) rysunków i wykazów, zawartych w dokumentacji projektowej (dotyczącej ogólnego zakresu ujętego w przedmiarze), c) wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 14) W całkowitym wynagrodzeniu ryczałtowym przedłożonym przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to: koszty bezpośrednie, koszty ogólne, wszelkie cła, usługi geodezyjne, próby i pomiary, wywóz materiałów uzyskanych z demontażu do utylizacja, składu odpadów lub złomowisko, inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania. 15) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części 45 45 30 00 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 40 00 00 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projekcie budowlanym (załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w Przedmiarze robót (załączniki nr 3.1 - 3.4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 3) wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, (o terminie ważności odpowiadającemu terminowi związania ofertą), d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, (o terminie ważności odpowiadającemu terminowi związania ofertą), e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); 4) wadium wniesione w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. I oddział w Dęblinie 13 1240 2858 1111 0010 3947 7384 z dopiskiem WADIUM; 5) wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego; 6) wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna, musi spełniać następujące wymagania: a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium wskazanej powyżej, b) musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w punkcie 11 niniejszej specyfikacji, c) musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), d) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela); 7) wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dostarczyć w oryginale najpóźniej w dniu otwarcia ofert do Działu Administracji Zamawiającego; 8) Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsilpowietrznych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach