Przetargi.pl
rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - II etap - numer Zp/pn/1/2015

Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 82 80 , fax. 81 551 82 81
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 nr 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 82 80, fax. 81 551 82 81
    REGON: 06073897000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsilpowietrznych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - II etap - numer Zp/pn/1/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 59 z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2) Zakres robót: a) Roboty budowlane: czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowe; montaż stolarki i ślusarki; elewacja z termoizolacją, izolacja fundamentów, gładzie, roboty malarskie, roboty posadzkowe, zagospodarowanie terenu z odnową i ustawieniem sprzętu muzealnego - załącznik nr 4 do SIWZ. b) Roboty sanitarne: instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, hydrantowa, centralne ogrzewanie, wentylacja mechaniczna - dotyczy: urządzeń, armatury, białego montażu, grzejników; wykonanie odprowadzenia wód opadowych do sieci deszczowej. c) Robot elektryczne: instalacja elektryczna, zasilanie, WLZ, rozdzielnie - dotyczy: osprzętu, urządzeń, oświetlenia zewnętrznego. d) Robót teletechnicznych: system nagłaśniania, instalacja monitoringu, instalacja alarmu włamania, system domofonowy - dotyczy: urządzeń i sprzętu. 3) Zakres robót określa załączony przedmiar - załącznik nr 3 do SIWZ (który jest przykładowy) na część robót z projektu budowlanego i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4) Uwaga: - w Projekcie Technicznym (PT) jest wykonanie posadzki z płytek betonowych - Zamawiający wprowadza zmianę na posadzkę przemysłową gr. 15 cm. Zamawiający wprowadził dodatkowo do PT wydzielone pomieszczenie socjalno - higieniczne (w przedmiarze uwzględniono 1 kpl. natrysku + bateria; 1 szt. umywalki + bateria; 1 kpl. miski sedesowej typu kompakt; 1 kpl. pompy do odprowadzania zanieczyszczeń). 5) Zakres robót wykonany w I etapie: ogrodzenie; roboty rozbiórkowe; roboty żelbetowe; roboty murowe; konstrukcja stalowa; dach; ślusarka zewnętrzna; podkłady pod posadzki; rurarz i przewody instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, hydrantowej, c.o., wentylacji mechanicznej, elektrycznej i teletechnicznej. 6) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 7) Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 8) Zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić wcześniej z Zamawiającym. Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu wizji lokalnej: Pan Andrzej Szmania, nr tel.: 81 551 85 80, kom. 535 645 501. 9) Umowa będzie zawarta na całość robót - forma wynagrodzenia ryczałtowa. 10) Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na elementy rozliczeniowe przedstawione w formularzu cenowym. 11) Wykaz elementów rozliczeniowych, uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów, staje się integralnym składnikiem umowy jako formularz cenowy. 12) Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 13) Wykaz elementów rozliczeniowych (ustalony wg załączonego przedmiaru) informuje wykonawcę o zakresie robót. Natomiast, nie zawiera żadnych ustaleń ilościowych. 14) Za ustalenia ilościowe i inne świadczenia oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie wykonawca. Załączony przedmiar jest pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. Opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet, jeżeli tego nie podano, należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji musza być wykonane według: a) specyfikacji technicznej i obowiązujących przepisów technicznych, b) rysunków i wykazów, zawartych w dokumentacji projektowej (dotyczącej ogólnego zakresu ujętego w przedmiarze), c) wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 15) W całkowitym wynagrodzeniu ryczałtowym przedłożonym przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, włączając w to: przejęcie dokumentów I etapu budowy od Zamawiającego, nadzór autorski projektanta, świadectwo charakterystyki energetycznej, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego. 16) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części 45 45 30 00 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 40 00 00 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projekcie budowlanym (załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2.1 - 2.5 do SIWZ), w Przedmiarze robót (załączniki nr 3 do SIWZ) oraz w Wykazie Sprzętu Muzealnego (załączniki nr 4 do SIWZ). UWAGA: W przypadku użycia w Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub w Przedmiarze robót, nazwy producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydziestu tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia (od daty zawarcia umowy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsilpowietrznych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach