Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Starej Kiszewie - etap I

Gmina Stara Kiszewa ogłasza przetarg

  • Adres: 83-430 Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6876020, 6876024
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kiszewa
    ul. Ogrodowa 1 1
    83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie
    tel. 058 6876020, 6876024
    REGON: 00054714100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakiszewa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Starej Kiszewie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Starej Kiszewie - etap I obejmująca między innymi: a) Prace rozbiórkowe (część dachu i więźby dachowej oraz części ścian), b) Roboty budowlane w istniejącym budynku (schody żelbetowe wraz z fundamentem, tynki wewnętrzne, wymiana posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna), c) Roboty budowlane związane z rozbudową (fundamenty, ściany, strop, więźba dachowa wraz z pokryciem dachówką ceramiczną, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i posadzki, biały montaż i instalacje wewnętrzne, elewacja zewnętrzna). Zakres I etapu rozbudowy i przebudowy został określony na RYS. A14 stanowiący załącznik do dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia i podstawa wykonania robót: 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z projektem budowlanym, Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót o pomocnicze przedmiary robót, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn: Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Starej Kiszewie - etap I. Charakterystyka inwestycji : Planowana do zainwestowania działka stanowi teren zabudowany, położony jest na niej budynek Przedszkola Samorządowego w Starej Kiszewie. Działka posiada uzbrojenie: w wodę, kanalizację sanitarną, energię elektryczną. Teren ogrodzony, część niezabudowana funkcjonuje jako plac zabaw. 2) Podstawę wykonania robót stanowi dokumentacja projektowa pod nazwą Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Starej Kiszewie na działce nr 388/4, na którą składają się: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Podane w dokumentacji projektowej (projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. 3. Organizacja budowy: Ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo placu budowy z funkcjonującym przedszkolem, Zamawiający wymaga zabezpieczenia dostępu na plac budowy pracowników przedszkola i dzieci oraz uzgodnienia z dyrekcją przedszkola i Zamawiającym harmonogramu prac budowlanych na istniejącym budynku przedszkola. 4. Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na swój koszt, w szczególności do: 1) oddania przedmiotu Umowy Zamawiającemu w terminie określonym w Umowie, 2) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o ujawnionych wadach i brakach w otrzymanej dokumentacji projektowej, 3) rzetelnego prowadzenia dziennika budowy, 4) zapewnienia we własnym zakresie poboru energii elektrycznej i wody oraz zainstalowania dla potrzeb budowy licznika zużycia wody i energii (w uzgodnieniu z odpowiednimi podmiotami) oraz ponoszenia kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót, 5) uzyskiwania zgody Zamawiającego na powołanie i zmianę personelu Wykonawcy, co do którego zostały postawione określone wymogi w SIWZ, a następnie poinformowania Zamawiającego o dokonaniu zmiany wraz z przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 6) wykonania przedmiotu umowy z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie aprobaty, certyfikaty i atesty upoważnionych instytucji oraz spełniające inne wymogi umowy, po ich uprzednim zatwierdzeniu, 7) umożliwienia dokonywania prób materiałów, włącznie z udostępnieniem na potrzeby przeprowadzenia badań próbek materiałów, które mogą ulec zniszczeniu, 8) zapewnienia uprawnionego nadzoru geodezyjnego oraz prowadzenia bieżącej obsługi geodezyjnej, 9) wykonania operatu geodezyjnego po wykonanych robotach i zarejestrowania go w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 10) zapewnienia zaplecza budowy (w szczególności wykonania pełnego ogrodzenia budowy oddzielającego teren budowy od terenu przedszkola) i innych elementów niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy w przypadku gdy Wykonawca uzna, że obszar terenu budowy przekazany w tym celu Wykonawcy przez Zamawiającego jest niewystarczający, Wykonawca winien zapewnić dodatkowy teren na własny koszt 12) utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i wywiezienia odpadów na legalne składowisko odpadów lub utylizacji w inny sposób, zgodnie z obowiązującymi przepisami 13) przywrócenia do stanu poprzedniego terenów przejętych czasowo w związku realizacją przedmiotu Umowy wraz z odtworzeniem zieleńców, nawierzchni oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na terenach sąsiednich i drogach dojazdowych na teren budowy, 14) zawiadomienia Inwestora o wykonywaniu robót zanikających i ulegających zakryciu celem ich odbioru. Jeżeli Wykonawca nie dokona powiadomienia, to na żądanie Inwestora winien on odkryć uprzednio zakryte roboty dla zbadania prawidłowości, po czym przywrócić stan początkowy, 15) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 16) zapewnienia dobrego stanu technicznego nawierzchni drogowych zapewniającego ciągłość ruchu pieszego i samochodowego w pasach drogowych prowadzących na teren budowy 17) strzec mienie wymienione w protokole przekazania placu budowy, zabezpieczyć i oznakować roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.10.2015 r. do godziny 10:00 (decyduje data wpływu środków do zamawiającego) w wysokości 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 32 8340 0001 0300 0143 2000 0005 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starakiszewa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach