Przetargi.pl
Rozbudowa i nadbudowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Kamieniu Pomorskim ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Garncarska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 382 44 41 , fax. 0-91 382 44 41
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Kamieniu Pomorskim
    ul. Garncarska 4 4
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 382 44 41, fax. 0-91 382 44 41
    REGON: 81200357600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouukamien.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i nadbudowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i nadbudowy budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego zlokalizowanego przy ul. Garncar­skiej 4 w Kamieniu Pomorskim, zwanego dalej budynkiem polegającego na: 1.1.umocnieniu fundamentów budynku, 1.2. nadbudowie budynku do stanu surowego zamkniętego ze stropem i dachem zgod­nie z zakresem robót i dokumentacją projektową, 1.3. wykończenie pierwszego piętra budynku do stanu użytkowania (polegającego na wykończeniu pomieszczeń i doprowadzeniu do odbioru częściowego umożliwiające­go użytkowanie pomieszczeń przez nadzór budownictwa za pełnomocnictwem inwe­stora). 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa zakres rzeczowy robót stanowiący załącz­nik nr 3.1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 25 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100 zł). 9.1. Wadium może być wniesione w: 9.1.1. pieniądzu, 9.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.1.3. gwarancjach bankowych, 9.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-2 oraz art. 46 ust. 4 ustawy. 9.2. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 9.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 9.4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego pod nazwą: PSOUU Koło w Kamieniu Pomorskim Bank Pekao SA I/O w Kamieniu Pomorskim Nr konta: 05 1240 3868 1111 0000 4094 2207, 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. 9.6. Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu spełnienia tych warunków. 2.1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą: 2.1.1. Wykonawcy, którzy wykażą (na załączniku nr do SIWZ), że wykonali należycie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie Zamawiający rozumie: budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub remont: budynku mieszkalnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej, o wartości minimum 3 000 000,00zl brutto, a realizacja tego zadania zostanie potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi ich właściwe wykonanie (np. referencje od zamawiającego), 2.1.2. Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki, o których mowa w art 22 ustawy, Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz następujące dokumenty: 2.1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, 2.1.4. Wykonawcy, którzy sporządzą ofertę zgodnie z wymogami opisanymi SIWZ. 2.2. Niespełnienie warunków, o których mowa w punkcie 7.1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust 1 ustawy. 2.3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę zamówienia składają się: 1.1.1. wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy Warunków Wykonania Zamówie­nia - wg. Wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu­bliczne - wg. wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ) parafowany przez Wykonawcę, 1.1.3. zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) Projekt umowy wraz z załącznikami nr 1, 2, 3, 4 należy podpisać, a załącznik nr 5 wypełnić. Do załącznika nr 5 należy dołączyć wypełniony szczegółowy kosztorys sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy znajdujący się w dokumentacji technicznej. 1.1.4. informację o posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, któ­re będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ). Dla każdej wymienionej osoby należy przedstawić: 1.1.4.1. dokumenty potwierdzające uprawnienia wynikające z Prawa Budowlanego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 1.1.4.2. zaświadczenie odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 1.1.5. wypełniony i podpisany wykaz części zamówienia jakie będą powierzone podwy­konawcom (załącznik nr 6 do SIWZ), 1.1.6. Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych zadań robót budowlanych określonych w punkcie 7.1.1. SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ), 1.1.6.1. dla każdego zadania należy przedstawić: 1.1.6.1.1 kopię umowy, 1.1.6.1.2 referencje. 1.1.7. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności był krótszy to w tym okresie (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.1.8. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stano­wiącego akceptowalną formę wadium. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określo­nej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wy­kluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.2.1. aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści­wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpiecze­nia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłaca­niem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za­świadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe­go organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skła­dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie­nia albo składania ofert, 1.2.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.2.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouukamien.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach