Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap III C

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo-gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap III C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 -Etap III, na działce nr 85/1, położonej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przy ul. Małyszyńskiej 180, obręb - 7 Chróścik gm. Gorzów Wlkp., której właścicielem jest ZUO Sp. z o. o. W ramach inwestycji wymagane jest wykonanie następujących prac zgodnie z założeniami dokumentacji projektowo-wykonawczej, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, oraz normami technologicznymi, jakościowymi, sanitarnymi i ppoż, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej dla tego typu obiektów. Zakres przedmiotu zamówienia dla części I i II obejmuje w szczególności Część I Przebudowa wiaty nr 12 dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180- przebudowa wiaty do kompostowania, w tym obudowa ścian, przebudowa świetlików dachowych, wykonanie i montaż bram przesuwnych. Część II Roboty budowlane związane z wymianą nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie ubytków w betonowej posadzce remont kanałów odciekowo-wentylacyjnych, w tym wymiana nawierzchni asfaltowej przed wiatą na nawierzchnię betonową o pow. 497,13 m2, uzupełnienie fragmentów betonowej posadzki w wiacie kompostowania, objętość ca 225 dm3 tj. czyszczenie hydrodynamiczne, uzupełnienie posadzki drobnoziarnistym betonem zastępczym, remont 20 sztuk kanałów odciekowo - wentylacyjnych (długość pojedynczego kanału 23,5 m). ciśnieniowe mycie kanałów i przygotowanie podłoża pod uzupełnienie ubytków reprofilacja powierzchni betonowych (uzupełnienie ubytków) betonami zastępczymi wymiana kątowników, (Kanał betonowy o szerokości 20 cm. Głębokości 20-66 cm. Zmiana głębokości na odcinku 23 ,5 m. Góra kanału okuta kątownikiem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności oraz elementy wyposażenia, zamawianych urządzeń, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawierają Projekty budowlano-wykonawcze, branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ Załączniki od A do C). Zakres zamówienia obejmuje również: a)zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, b)obsługę geodezyjną, c)koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów i nadzorów wykonywanych przez Zamawiającego, d) uporządkowanie terenu wokół budowy po zakończeniu prac budowlanych e) inne czynności i koszty ich realizacji niewymienione w ppkt od a) do c), ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa, niniejszym SIWZ i załączonym wzorem umowy oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności oraz elementy wyposażenia, zamawianych urządzeń, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawierają Projekty budowlano-wykonawcze (załącznik nr 1 do DT), branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych( załącznik nr 2 do DT), przedmiary robót (załącznik nr 2 do DT) (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ). W zakresie części I i II Wykonawca jest zobowiązany (a)do przedłożenia wraz z Formularzem oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, oraz do jego aktualizacji przed podpisaniem umowy, oraz w każdym przypadku, gdy pojawią się zmiany, związane z terminem wykonania prac, (b)podzielić realizację robót na etapy nie powodujące konieczności wstrzymania prac zakładu i znaczących utrudnień. W tym celu Wykonawcy (części I i II) zobowiązani są w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do pisemnego uzgodnienia kolejności wykonywanych prac (uzgodnienia harmonogramu rzeczowego robót) z Wykonawcami robót odpowiednio dla części I i II, oraz z Zamawiającym, tak by wykonywane prace nie ingerowały w bieżącą pracę zakładu, oraz w prace drugiego Wykonawcy i jego Podwykonawców, (c)wszelkie roboty budowlane prowadzić w wydzielonych i oznakowanych strefach uzgodnionych z Zamawiającym i Inżynierem na 14 dni przed ich rozpoczęciem, (d)termin wykonania robót budowlanych uzgodnić z Zamawiającym, oraz wskazanym przez Zamawiającego innym Wykonawcą i jego Podwykonawcami. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) dla części I i II 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Wyburzenia, rozbiórki, roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45213250-0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45222100-0 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 2.Podstawowe parametry zamówienia: Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Adres robót budowlanych: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel techniczny. Podczas odbioru nastąpi weryfikacja wszystkich zadeklarowanych prac przez Wykonawcę, a wymaganych w dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi oraz opisy techniczne w języku polskim (KŚT, DTR, katalogi części itp.) w wersji papierowej i elektronicznej. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na prace stanowiące przedmiot zamówienia (Minimalny wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy). a)Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzy oferty- załącznik nr 3 do IDW, licząc od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy na zasadach określonych odpowiednio w art. 5561 § 1 i § 3 Kodeksu cywilnego. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania na zasadach i w terminach określonych w Karcie Gwarancyjnej. W przypadku, gdy w okresie gwarancji (Okresie Zgłaszania Wad) Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w zwłoce w stosunku do terminów określonych w Karcie Gwarancyjnej Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad promocji Projektów, określonych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, i wykonania oznakowania przedmiotu zamówienia, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, oraz zgodnie z zasadami określonymi i zamieszczonymi na stronie internetowej http://www.pois.gov.pl/. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4.Wizja lokalna Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem zakładu. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości Dla części I 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Dla części II 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3.Wykonawca wnosi wadium a)w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A., numer rachunku: 70 1240 3640 1111 0010 0718 1679, z oznaczeniem: Wadium w przetargu POIiŚ/ZP/PN/02/2015/RB część... (z oznaczeniem części, o którą ubiega się Wykonawca- dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty, lub w jednej z poniżej podanych form b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy a)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c)kwotę gwarancji lub poręczenia, d)termin ważności gwarancji lub poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp). 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (G) (Gwarancja Jakości)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo-gorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach