Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360035 , fax. 024 2358090
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360035, fax. 024 2358090
    REGON: 00291724000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadanie ma na celu dostosowanie pawilonu nr 7 Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie do aktualnie obowiązujących norm i przepisów pozwalających na świadczenie usług w pełnym zakresie lecznictwa psychiatrycznego. Zakres Robót obejmuje wykonanie wszelkich Projektów i wykonanie wszelkich robót budowlano montażowych związanych z modernizacją istniejącego budynku oraz rozbudową, dostosowaniem go do aktualnych wymagań dla budynków przeznaczonych dla potrzeb służby zdrowia, w zakresie niezbędnym do odbioru budynku i całej Inwestycji przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Wykonawcy, tj wykonawcy projektów i robót budowlanych, w trybie zaprojektuj i wybuduj a także przeszkolenie użytkowników, w ramach zadania Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 w formule zaprojektuj i wybuduj. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy wykonanie Dokumentacji Projektowej Robót niezbędnych dla realizacji Inwestycji, w szczególności w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy wraz z przeniesieniem praw autorskich do Dokumentacji Projektowej Robót, o którym stanowi paragraf 4 ust.10 projektu Umowy, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, ekspertyz, prac geodezyjnych, realizacja robót budowlanych oraz zapewnienie materiałów i urządzeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, zakup i dostawa urządzeń, sprzętu, pełnienie funkcji Wykonawcy Inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj zrealizowanie Inwestycji i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie brak sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania,monitorowanie zamierzonego Efektu,serwis w okresie gwarancji, konserwacja,przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji,udzielenie gwarancji na wykonaną Inwestycję na warunkach określonych w projekcie mowy.Zakres rzeczowy Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2016 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami Wykonanie modernizacji i rozbudowy Etap 1 zadania robót budowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres rzeczowy zadania realizowany w roku 2017 Wykonanie modernizacji i rozbudowy Etap 2 zadania robót budowlanych, robót sanitarnych robót elektrycznych. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. W zakres rzeczowy wchodzi także uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla każdego Etapu odrębnie, przeszkolenie użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwis w okresie gwarancji, udzielenie gwarancji i naprawy gwarancyjne. Z uwagi na czynny obiekt oraz jego specyfikę realizację podzielono na dwa etapy. W pierwszym etapie planowane jest opracowanie przez Wykonawcę Projektu Budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu dla zadania pn Rozbudowa i modernizacja pawilonu nr 7 z wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać podział zadania na 2 Etapy. wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu 1, obejmujących roboty budowlane w części A pawilonu Nr 7, skrzydło wschodnie odcinek A Oddziału psychiatrycznego 5 i odcinek A Oddziału psychiatrycznego 6 oraz rozbudowa, piwnicę oraz klatkę schodową w części A,uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla 1 etapu zadania. Projekt Wykonawczy wraz z STWiOR musi zostać przekazany Zamawiającemu przez Inżyniera Kontraktu co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych. W drugim etapie planowane jest wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla Etapu 2, obejmujących część B pawilonu nr 7 skrzydło zachodnie odcinek B Oddziału psychiatrycznego 5 i odcinek B Oddziału psychiatrycznego 6, część C skrzydło północne w którym mieści się część administracyjna Oddziałów 5 i 6, pozostałe klatki schodowe Pawilonu Nr 7, rozbudowę oraz roboty zewnętrzne, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2 etapu zadania. W każdym z etapów Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwoleń na użytkowanie, przeszkolenia użytkowników zrealizowanej inwestycji, serwisu gwarancyjnego, napraw gwarancyjnych. Przedmiot Umowy określa szczegółowo Program Funkcjonalno Użytkowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, umowa z załącznikami. Dokumenty dotyczące Zamówienia, tj PFU, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Oferta Wykonawcy, a także inne załączniki do Umowy stanowią jej integralną część i winny być uważane, odczytywane i interpretowane łącznie. W przypadku wystąpienia niezgodności interpretacyjnych zapisów ww. dokumentów ostateczna interpretacja należy do Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy także zagospodarowanie terenu budowy ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie Inwestycji przed osobami nieupoważnionymi organizacja zaplecza budowy z wydzieleniem zaplecza socjalnego dla pracowników oraz miejsca gromadzenia materiałów budowlanych i sprzętu wyznaczenie kierownika budowy i lub kierownika robót w zależności od wymagań nałożonych przepisami prawa, do którego obowiązków należy w szczególności przygotowanie planu BIOZ, przekazanie planu BIOZ do Inżyniera Kontraktu oraz nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pełna obsługa geodezyjna i geotechniczna budowy zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie Robót, w szczególności pod względem przeciwpożarowym ponoszenie odpowiedzialności cywilnej za wszystkie prowadzone Roboty, związane z realizacją przedmiotu Umowy zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych Robót, dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji Umowy utrzymanie porządku na terenie prowadzonych Robót utrzymanie terenu prowadzenia Robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, śmieci bezwzględne utrzymywanie czystości na drogach dojazdowych do terenu budowy oraz porządku w obrębie prowadzonych Robót przez cały czas realizacji inwestycji, w tym na własny koszt i we własnym zakresie niezwłoczne naprawianie wszelkich szkód, jakich Wykonawca dokona na drogach i chodnikach prowadzących i znajdujących się na terenie budowy, a które nastąpiły w związku z wykonaniem Umowy, a ponadto ponoszenie odpowiedzialności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie budowy przed odpowiednimi służbami oraz w szczególności przed Policją, Strażą Miejską i innymi służbami publicznymi, z zastrzeżeniem, że w przypadku braku spełnienia tych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia ich realizacji przez podmiot trzeci, na koszt i ryzyko Wykonawcy zorganizowanie realizacji przedmiotu umowy w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne i ciągłe działanie Szpitala. Wykonywane Roboty nie mogą utrudniać normalnej pracy Szpitala w trakcie wykonywania robót przeszkolenie pracowników wykonujących przedmiot umowy w zakresie występujących zagrożeń dla bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu i podczas wykonywania prac, jak również zapoznanie z uregulowaniami wewnętrznymi Zamawiającego, dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego zapewnienie swoim pracownikom odpowiedniej odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz bezwzględnego dopilnowania ich stosowania zastosowanie do wykonania przedmiotu umowy maszyn, urządzeń, narzędzi, materiałów, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie przedstawianie Inżynierowi Kontraktu z niezbędnym wyprzedzeniem do pisemnej akceptacji dokumentacji materiałów tj aprobaty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje udział w naradach technicznych przekazanie Zamawiającemu terenu budowy w stanie niepogorszonym z uzyskaniem efektu sporządzanie raportów zgodnie z paragrafu 10 niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty dla Robót Dziennik Budowy, projekt budowlany, z niezbędnymi opiniami i ekspertyzami, ekspertyzami ppoż, sanepid itp pozwolenie na budowę,rysunki, opisy i specyfikacje techniczne stanowiące podstawę wykonywania robót budowlanych,protokoły odbiorów Robót, Protokół Zaawansowania Wykonania zadania,dokumentację powykonawczą wraz z aprobatami, świadectwami, deklaracjami, certyfikatami materiałowymi. W ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego harmonogram rzeczowo finansowy dalej Harmonogram. Harmonogram będzie określał dla każdego etapu zaawansowanie rzeczowe i finansowe realizacji inwestycji w czasie w tym terminy wykonania dokumentacji projektowej, termin przejęcia terenu budowy i kolejność prowadzenia robót, terminy odbiorów. Strony dopuszczają w uzasadnionych przypadkach zmianę harmonogramu, za zgodą i akceptacją Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 3 letniego okresu gwarancji z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji jest kryterium podlegającym ocenie, o czym stanowi pkt 18 ocena kryteriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Program Funkcjonalno Użytkowy załącznik nr 8 oraz wzór umowy załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 113.648,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach