Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Luzinie

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Luzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Luzinie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujący zakres prac: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Luzinie o Q śr. d=1500 [m3/d]. - część budowlana : 1. Dobudowa nowego reaktora z komorami: defosfatacyjną, denitryfikacyjną i nitryfikacyjną jako zbiornika żelbetowego wielofunkcyjnego o średnicy 19 m. Głębokości 9,0m. z osadnikiem wtórnym o średnicy 12,5m i głębokości 9m. 2. Przebudowa budynku socjalno-technicznego (ścianki działowe - podział na nowe funkcje min. pomieszczenie odwadniania osadu i dobudowa części osadowej z pomieszczeniami na dmuchawy, pompy próżniowe, pomiar elektromagnetyczny). 3. Budowa nowego piaskownika za nową kratą mechaniczną - łącznie z separatorem piasku i systemem pompowania pulpy piaskowej. 4. Zadaszenie dla przyczepy na osad odwodniony przy budynku socjalno-technicznym. 5. Obudowa agregatu prądotwórczego. 6. Rozbiórka istniejącego poletka piasku. 7. Budowa budynku garażowego z pomieszczeniem magazynowym i warsztatem podręcznym. Całość nie podpiwniczona parterowa. - część sanitarno-technologiczna : 1. Wyposażenie technologiczne nowego reaktora i wprowadzenie technologii 2. Przegląd i remont istniejącego reaktora - wymiana urządzeń technologicznych oraz rur, barier, pomostów, naprawa ewentualnych uszkodzeń lub nieszczelności zbiornika, opróżnienie z osadów i złogów. 3. Wykonanie rozbudowy przyłączy i instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej - Dn 150-250mm. 4. Montaż urządzeń do odwodnienia osadu nadmiernego. 5. Montaż nowego separatora piasku i sita na skratki. 6. Montaż urządzeń w nowym piaskowniku. 7. Przebudowanie odcinków kanału zrzutowego na odpływie (obejście nowego reaktora ). 8. Przebudowanie istniejących 3 tłocznych przewodów z pompowni na zbiornik (obejście nowego reaktora). 9. Zarurowanie istniejącego rowu na odcinku pomiędzy układem drogowym oczyszczalni. - część elektryczna i AKPiS : 1. Rozbudowa instalacji elektrycznej i AKPiS o nowe systemy zasilania , oraz systemy monitoringu procesu i jego wizualizacji komputerowej. 2. Wymiana rozdzielnicy głównej. 3. Ułożenie dodatkowych linii kablowych elektrycznych i sterowniczych. 4. Dobudowa i wymiana oświetlenia - słupów i kabli. -część drogowa: 1. Dobudowa powierzchni manewrowej. 2. Dobudowa nowych stanowisk parkingowych - zagospodarowanie terenu 1. zieleń (nasadzenia drzew i krzewów) 2. Ogrodzenie terenu oraz - Wykonanie wszelkich robót i czynności w celu zapewnienia nieprzerwanego funkcjonowania istniejącej oczyszczalni ścieków. - Wyposażenie zrealizowanego obiektu oczyszczalni w niezbędny sprzęt celem poprawnego, bezpiecznego i zgodnego z przepisami jej użytkowania (funkcjonowania). - Wykonanie wszelkich innych robót i czynności związanych z przygotowaniem i budową zaplecza budowy oraz innych robót związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia na istniejącej oczyszczalni. - Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze szkicami (domiarami) geodezyjnymi. - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej: 2 egz. - Wykonanie innych robót, usług i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. - Przygotowanie Zamawiającemu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie (wraz ze wszystkimi załącznikami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 100.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu na rachunek depozytowy Gminy: Bank Spółdzielczy w Krokowej o/Luzino Nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z podaniem tytułu wpłaty, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty i dowód wniesienia wadium załączyć do oferty , tj. należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w przypadku wadium, wnoszonego w innych niż pieniądz formach, należy dokument wniesienia wadium złożyć w oryginale wraz z ofertą. 3. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się wpływ środków na konto Zamawiającego. 4. Warunki wniesienia i zwrotu wadium zgodnie z art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Jeżeli zostanie przedłużony terminu związania ofertą to zostanie przedłużony okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, zostanie wniesione nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach