Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja części biologicznej oczyszczalni ścieków w Starych Babicach

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja części biologicznej oczyszczalni ścieków w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja części biologicznej oczyszczalni ścieków w Starych Babicach wykonana w systemie zaprojektuj i wybuduj polegająca na zastosowaniu technologii podciśnieniowego odgazowania osadu czynnego z jednoczesnym podniesieniem jego stężenia w reaktorach biologicznych do wartości pomiędzy 6,5÷8,0 kg s.m./m3 lub równoważnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wykonanie kompletnych projektów budowlanych uwzględniających wszystkie branże wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę - 5 egz. 2) Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych, w których będą zawarte wszystkie opracowania branżowe - 3 egz.: a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura. b) Projekt konstrukcji. c) Projekt technologiczny. d) Projekt instalacji wod-kan i sieci zewnętrzne. e) Projekt instalacji elektrycznych i AKPiA. f) Projekt drogowy. g) Projekt zieleni. h) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 4) Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich obejmujących wszystkie projekty branżowe - 2 egz. 5) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę. 6) Obsługę geodezyjną. 7) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową. 8) Dostawę i montaż urządzeń i instalacji. 9) Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych na reaktorze 5.1 i innych wyszczególnionych w Programie funkcjonalno-użytkowym. 10) Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków. 11) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 12) Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni. 13) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków. 14) Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni. 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. 16) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych. 17) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji. Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia robót zapewnił ciągłość pracy oczyszczalni. 3. Wymagane efekty po rozbudowie (zastosowaniu technologii podciśnieniowego odgazowania osadu czynnego): 1) Zwiększenie przepływu ścieków do wartości Qśrd = 6000 m3/d z obecnego Qśrd = 3000 m3/d przy jednoczesnym ograniczeniu rozbudowy kubaturowej obiektów oraz maksymalnym wykorzystaniem stanu istniejącego. 2) Podniesienie stężenia osadu czynnego w reaktorach biologicznych do wartości pomiędzy 6,5÷8,0 kg s.m./m3. 3) Uzyskanie obciążenia osadu czynnego na poziomie mniejszym lub równym 0,065 kg BZT5 / kg s.m. 4) Zmniejszenie możliwości wystąpienia pęcznienia osadu czynnego i wynoszenia osadu z osadników wtórnych. 5) Zmniejszenie możliwości wystąpienia flotowania osadu czynnego w osadnikach wtórnych. 6) Zwiększenie obciążenia oczyszczalni ładunkiem zanieczyszczeń, intensyfikacja procesu oczyszczania co zapewni osiągnięcie lepszego efektu usuwania azotu ogólnego (Nog. mniejszy lub równy 10) zwłaszcza w okresach zimowych. 7) Wymagana jakość ścieków oczyszczonych. a) BZT5 = 8 mgO2/l b) ChZTCr = 70 mgO2/l c) Zawiesiny ogólne = 30 mg/l d) Azot ogólny = 10 mgN/l e) Fosfor ogólny - 0,25 mgP/l 4. Podstawowe dane dla przewidywanej rozbudowy. 1) RLM = 44 000 2) Qśrd = 6000 m3/d 3) Qmaxd = 7500 m3/d 4) Qmaxdeszcz = 8500 m3/d 5) Qmaxh = 720 m3/h 6) W tym ścieki dowożone = 1000 m3/d 5. Uwagi do przedmiotu zamówienia. 1) Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym. 2) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w SIWZ oraz koncepcję zawierającą: a) Opis zastosowanej technologii, b) Schemat technologiczny oraz plan zagospodarowania terenu. c) Wykaz urządzeń wraz z ich mocą zainstalowaną. d) Wykaz materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się. e) Roczne koszty eksploatacji części biologicznej, w szczególności: a. Roczne koszty konserwacji i koniecznych wymian urządzeń i ich części liczone jako średnie z 15 lat wraz z ich wyszczególnieniem. b. Roczne zużycie energii dla potrzeb technologicznych i sposób wyliczenia. c. Roczne zużycie chemikaliów i sposób wyliczenia. f) Opis innych korzyści jakie osiągnie Zamawiający ze stosowania oferowanej technologii. 3) Wykonawca jest zobowiązany na czas realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni ścieków. 4) Nie dopuszcza się rozwiązań z zastosowaniem wyłącznie środków chemicznych. 5) Nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prototypowych. 6) Zamawiający dysponuje dodatkową powierzchnią pod ewentualną budowę nowych obiektów o wymiarach ok. 35 m x 50 m ( załącznik nr 2 do programu funkcjonalno-użytkowego) na działce nr ew. 803/49.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 80 000,00 zł [słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty rocznej eksploatacji części biologicznej (w tym podkryteria opisane w siwz)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach