Przetargi.pl
Rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5656927 , fax. 0-82 5656927
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3
    ul. Rejowiecka 76 76
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5656927, fax. 0-82 5656927
    REGON: 11071145700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso3chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie na przedszkole. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych w funkcjonującym obiekcie szkolnym, w tym: 1) dobudowę klatki schodowej z przedsionkiem i szybem windy, 2) dostawę i montaż dźwigu osobowego, 3) przebudowę układu okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, 4) rozbiórkę części ścian wewnętrznych, 5) demontaż części instalacji wewnętrznych, 6) wykonanie nowych ścian wewnętrznych, 7) wykonanie niezbędnych przekuć i gniazd w ścianach pod projektowane instalacje (wentylacja mechaniczna , woda, kanalizacja, elektryka), 8) wykonanie stropodachu nad klatką schodową, 9) montaż okien i drzwi zgodnie z dokumentacją projektową, 10) przystosowanie kondygnacji parteru i piętra na sale pobytu zbiorowego dzieci wyposażone we własną łazienkę z WC, zaplecze oraz pomieszczenie do ćwiczeń, 11) wykonanie na każdej kondygnacji pomieszczeń pomocniczych: łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, WC dla personelu oraz pomieszczeń porządkowych, 12) wymianę instalacji sanitarnej wraz z osprzętem - biały montaż, wymianę okładzin ściennych i posadzkowych, 13) malowanie ścian i sufitów w całym zakresie opracowania, 14) wykonanie posadzek w pomieszczeniach w całym zakresie opracowania (terakota, wykładziny PCV spawane bezszwowo, panele), 15) budowę schodów wraz z montażem barierek i poręczy, 16) demontaż i montaż monitoringu, 17) remont instalacji odgromowej, 18) wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, 19) dostawę i montaż drzwi o odporności ogniowej, 20) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, 21) wykonanie nawierzchni utwardzenia terenu przed szkołą, opaski przy budynku i alejek z kostki betonowej, 22) wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej, 23) uporządkowanie obiektu po pracach i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, 24) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) urządzenie i utrzymanie na własny koszt terenu udostępnionego przez Zamawiającego pod zaplecze i teren budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej. ( Wykonawca na własny koszt uzyska warunki dostawy energii elektrycznej dla potrzeb budowy i zawrze stosowne umowy z dostawcą energii elektrycznej, oraz zainstaluje licznik wody i zawrze umowę o dostawę wody dla potrzeb budowy. Wykonawca ponosił będzie wszystkie koszty dostawy energii elektrycznej i dostawy wody w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy jedynie istniejące, w przebudowywanych budynkach, urządzenia dla dostawy energii elektrycznej i wody), 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 5) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych, 6) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami. w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 7) jeżeli technologia prowadzenia robót wymaga zajęcia pasa drogowego: a) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie Miasta Chełm, b) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, c) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń ) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżącą kontrolę stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 8) inwentaryzowanie materiałów nadających się do ponownego wbudowania pochodzących z demontażu i wyburzeń i za zgodą Zamawiającego usuwanie ich z terenu budowy, 9) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, 10) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów . Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) opracowania dokumentacji powykonawczej i kosztorysów powykonawczych, 13) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz., 14) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny i z częstotliwością wykonania wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie, wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu, 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne , opisy urządzeń technicznych , instrukcje obsługi , zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, 16) informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych terminach, zobowiązany jest, na żądanie inspektora nadzoru, odkryć roboty na koszt własny. 17) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji, Wykonawca zobowiązany jest naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego na własny koszt, 18) organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru ( w tym atesty, aprobaty, techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów , inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 19) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 20) zabezpieczenia miejsca i terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. 21) stosowanie się do wszelkich zaleceń Zamawiającego związanych z wpływem prowadzonych robót na bieżące funkcjonowanie i dostęp do pomieszczeń szkoły. 22) dostosowanie rodzaju prowadzonych robót do czasu w którym obiekt jest udostępniony, prace uciążliwe, powodujące stały, nadmierny hałas, zapylenie lub uciążliwy zapach, wykonywane będą wyłącznie w terminach ustalonych z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso3chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach