Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg
- Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
- Data zamieszczenia: 2016-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
Al. Wojska Polskiego 25 25
44-240 Żory, woj. śląskie
tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
REGON: 27625554200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Hospicjum im. Jana Pawła II w Żorach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacje projektowe b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) przedmiary robót. Zakres robót Informacje Ogólne: W latach 2009-2010 został wybudowany budynek hospicjum składający się z trzech segmentów (dwa segmenty parterowe i jeden segment piętrowy). Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego niepodpiwniczonego segmentu nr IV. Segment ten będzie dobudowany od strony północnej istniejącego obiektu. W zakres prac II Etapu nie wchodzi wykonanie fundamentów, które wykonano w ramach I Etapu i zostały zasypane piaskiem oraz ziemią. Obecnie fundamenty pokryte są nawierzchnią trawiastą, natomiast od strony istniejącego budynku wykonano opaskę z kostki brukowej betonowej która jest zakończona od strony zewnętrznej obrzeżem trawnikowym. 1. Roboty ogólnobudowlane -demontaże: rynny, rury spustowej, opaski z kostki brukowej betonowej, trawnika -odsłonięcie fundamentów z uzupełnieniem izolacji, -wykonanie podłoża z chudego betonu wraz z wykonaniem izolacji poziomych (przeciwwilgociowej i termicznej), -wykonanie nowych ścian zewnętrznych i wewnętrznych z bloczków ceramicznych o gr.25 cm -wykonanie stropu żelbetowego wraz z izolacjami, -montaż drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem za pomocą gontu bitumicznego, montażem obróbek blacharskich i wykonaniem izolacji termicznej, -wykonanie ścianek działowych, -zabudowa okien z PVC w kolorze brązowym (złoty dąb) (współczynnik U min.1,3) wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, -wykonanie posadzek z wykładziny pcv zgrzewanej i z płytek posadzkowych, -zabudowa drzwi aluminiowych w kolorze brązowym (współczynnik U min.1,3) , -montaż rolet zewnętrznych aluminiowych i wewnętrznych. -montaż drzwi wewnętrznych (drzwi do łazienek z kratkami nawiewnymi, drzwi od strony korytarza z pasami ochronnymi z blachy ze stali nierdzewnej), -wykonanie tynków wewnętrznych, oraz prace malarskie, -okładziny ścian z płytek ściennych, -montaż elementów wyposażenia łazienek, oraz lady, -wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem oraz nałożenie (na siatce pcw i kleju) tynku cienkowarstwowego silikonowego i przyklejenie płytek klinkierowych w kolorach zgodnie z dokumentacją projektową oraz w nawiązaniu do istniejących kolorów. Dane Techniczne Segmentu IV: Powierzchnia użytkowa: 312,66 m2. Powierzchnia całkowita: 365,98 m2. Kubatura: 1350,00 m3. 2. Roboty elektryczne Zakres robót: -wewnętrzne linie zasilające, -instalacja oświetlenia podstawowego, nocnego i ewakuacyjnego, -instalacja gniazd wtykowych i zasilania urządzeń technologicznych (klimatyzacja, co, wentylacja), -zabudowa wyłącznika pożarowego agregatu prądotwórczego, -instalacja odgromowa, -instalacja przywoławcza, -instalacja sygnalizacji włamania i napadu, -instalacja telewizji naziemnej, -instalacja telewizji dozorowej. Uwaga: obecny etap inwestycji obejmuje instalacje związane z segmentem IV. 3. Roboty sanitarne Zakres robót: -rozbudowa instalacji ogrzewania podłogowego i grzejnikowego. -rozbudowa układu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. -dostawa i montaż układów klimatyzacji. -rozbudowa instalacji wod. - kan. i c.w.u. -wykonanie przykanalika do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej 4. Roboty drogowe - zagospodarowanie terenu Zakres robót: -organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana). -rozbiórka istniejących nawierzchni brukowych w miejscu kolizji z planowaną rozbudową budynku kubaturowego hospicjum. -rozbiórka istniejących obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. -załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni brukowych oraz rozbiórki obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). kostkę brukową nadającą się do ponownego wykorzystania po ułożeniu na paletach przewieźć do Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o. Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem. -wytyczenie trasy przebiegu chodników, dojść oraz tarasów zewnętrznych. -korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe. -załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). -wykonanie podbudowy pod nawierzchnie brukowe. -ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż chodników dla pieszych oraz wokół tarasów zewnętrznych. -wykonanie nawierzchni tarasów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - kostka krakowska, kolory jesieni lub porównywalna do kostki istniejącej (zgodnie z dokumentacją fotograficzną). istnieje możliwość wykorzystania kostki z rozbiórek istniejących nawierzchni brukowych. -wykonanie nawierzchni chodników i dojść do budynku hospicjum z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - kostka piccola, kolory jesieni lub porównywalna do kostki istniejącej (zgodnie z dokumentacją fotograficzną). -montaż elementów małej architektury - ławki 4szt., identyczne z istniejącymi (dokumentacja fotograficzna). -przesadzenie krzewów (20szt. - dokumentacja fotograficzna) w miejsce wskazane przez zamawiającego, na terenie przyległym do budynku hospicjum. -humusowanie terenów zielonych z obsianiem trawą. -porządkowanie terenu po robotach budowlanych. Wymagania ogólne dotyczące robót: -Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru (dla całości zadania). -Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. -Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. -Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. 3) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne materiały znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji przetargowej wskazania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Ze względu na fakt, iż pierwszy etap budowy został wcześniej zrealizowany a przedmiot zamówienia będzie tworzył jedną całość z istniejącym obiektem, w celu dostosowania materiałów budowlanych (zwłaszcza wykończeniowych) pod względem wyglądu (kształt, kolor, rodzaj, wielkość) do materiałów zastosowanych w ramach I Etapu w dokumentacji przetargowej wskazano urządzenia techniczne, materiały i znaki towarowe z podaniem producenta. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie w ich miejsce proponuje. Ponadto Wykonawca winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. W przypadku braku dostępności na rynku wskazanych w dokumentacji przetargowej i przedmiarach materiałów Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego, zastosowanie innych materiałów o podobnych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 0/00).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (36,48,60 miesiące)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zory.pl/?c=7074
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27