Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Spiczyn, z przeznaczeniem na strażnicę OSP

Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 21-077 Spiczyn, Spiczyn 10C
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7577184 , fax. 081 7577048
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
    Spiczyn 10C 10C
    21-077 Spiczyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7577184, fax. 081 7577048
    REGON: 00055153300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spiczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Spiczyn, z przeznaczeniem na strażnicę OSP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Urzędu Gminy z przyłączem i zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrzną linią zasilającą, przebudową złącza kablowego i wewnętrzną instalacją gazowa na działce nr 203/1, drogą wewnętrzną, utwardzonym placem manewrowym, parkingiem, ogrodzeniem i oświetleniem terenu na działce 574, przyłączem wodociągowym usytuowanym na działkach nr: 588/1584 i 203/1, budową przyłącza energetycznego, przebudowa linii napowietrznej eNN na linię kablową na działkach: 203/1 i 574 oraz przebudową przyłącza napowietrznego eNN do budynku mieszkalnego jednorodzinnego na działkach: 203/1 i 585 w miejscowości Spiczyn, gm. Spiczyn. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem częściowo użytkowym, częściowo podpiwniczony. W budynku zaprojektowano windę obsługującą poziom 0-2. Powierzchnia użytkowa - 524,73 m2 Powierzchnia całkowita - 603,34 m2 Powierzchnia zabudowy - 267,47 m2 Kubatura 2517,10 m3 Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej murowanej, dach o konstrukcji drewnianej kryty blachodachówką. Roboty towarzyszące: - roboty przygotowawcze, - uporządkowanie terenu, - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacja zaplecza budowy i jego zasilanie w prąd i wodę - utylizacja wszystkich zużytych materiałów i opakowań. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały posiadały odpowiednie atesty, certyfikaty oraz były w I gatunku. Realizacja zamówienia przebiegała będzie w poszczególnych etapach wg harmonogramu: 2016 1. przebudowa linii energetycznej 2. przebudowa złącza kablowego 3. roboty ziemne i przygotowawcze 4. fundamenty 5. przyłącze wodociągowe 6. ściany konstrukcyjne 7. kominy 8. stropy, wieńce, podciągi 9. roboty rozbiórkowe 10. dach 11. ścianki działowe 12. wlz + tablice rozdzielcze 2017 1. instalacje elektryczne - okablowanie inst. oświetleniowej podstawowej, awaryjnej, ewakuacyjnej, gniazd wtyczkowych, systemu alarmowania DSP-50, połączeń wyrównawczych 2. instalacje sanitarne - orurowanie inst. wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., gazu, sprężonego powietrza 3. tynki i okładziny ścian 4. podłoża i posadzki 5. malowanie ścian wewnętrznych 6. stolarka okienna i drzwiowa 7. zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 2018 1. roboty elewacyjne 2. winda 3. inst. oświetleniowa podstawowa, awaryjna, ewakuacyjna, systemu alarm., instalacja gniazd wtyczkowych 230, 400V, system alarmowania - montaż osprzętu 4. inst. odgromowa 5. próby i pomiary 6. oświetlenie zewnętrzne 7. instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o., sprężonego powietrza -montaż osprzętu 8. wentylacja 9. klimatyzacja 10. instalacja odciągu spalin 11. posadzki - wykończenie 12. chodniki 13. ogrodzenie z bramą i furtką 14. drogi i parkingi Ewentualne zmiany harmonogramu dopuszczalne są pod rygorem nieważności za pisemną zgodą Zamawiającego. Zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki Nr 9, 10 i 11 do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji na własny koszt. Zaleca się, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji w celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 25 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Start/12378
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach