Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Żuków gm. Wieniawa

Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego 88
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6730001 , fax. 048 6730244
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
    ul. Kochanowskiego 88 88
    26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    tel. 048 6730001, fax. 048 6730244
    REGON: 00054738800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Żuków gm. Wieniawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Żuków gm. Wieniawa, zgodnie z Projektem Budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane). 2. Wykonawca nie może powierzyć - bez zgody Zamawiającego - do wykonania podwykonawcom żadnej części niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na poszczególne części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w niniejszej Specyfikacji oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w § 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca spełnia wymienione warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą zero - jedynkową (spełnia nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli oferty nie podpisał sam wykonawca a uprawnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 Ustawy - o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy (tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w przepisie art. 14 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego) oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jego członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 5), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu, daty wykonania i Zleceniodawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji, f) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w lit. e) zostały wykonane z należytą starannością, g) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (minimalna wysokość sumy ubezpieczenia - 1.000.000,00 zł). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a), g), h) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca, o którym mowa w ust. 2 składa również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie następuje poprzez oznaczenie każdej strony takiego dokumentu, w prawym górnym rogu, klauzulą Poufne. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipwieniawa.wieniawa.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach