Przetargi.pl
Rozbudowa budynku przychodni służby zdrowia o szyb platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa pomieszczeń piwnicy w celu zmiany sposobu użytkowania na poradnię rehabilitacyjną w Ośnie Lubuskim

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku przychodni służby zdrowia o szyb platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa pomieszczeń piwnicy w celu zmiany sposobu użytkowania na poradnię rehabilitacyjną w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa budynku przychodni służby zdrowia o szyb platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa pomieszczeń piwnicy w celu zmiany sposobu użytkowania na poradnię rehabilitacyjną w Ośnie Lubuskim obejmuje następujące roboty budowlane: 1. Wykonanie wydzielenia ogniowego istniejącej klatki schodowej położonej w sąsiedztwie projektowanego szybu platformy dla osób niepełnosprawnych, w tym: - podstemplowanie istniejącego stropodachu nad klatka schodowa za pomocą stempli drewnianych o przekroju 12 x 12 cm w ilości min. 12 stempli w trzech szeregach. Stemple pionowe należy stężyć dołem i góra za pomocą bali drewnianych o przekroju 12 x 6 cm , natomiast stężenia pionowe wykonać z desek sosnowych o przekroju 12 x 2,5 cm. Stężenia zamocować do stempli za pomocą gwoździ; - rozbiórka części istniejącego pokrycia i konstrukcji dachowej w miejscu montowania klapy dymowej; - wykonanie konstrukcji wsporczej pod montaż klapy dymowej o wymiarach 120x200 cm wraz z wyprowadzeniem kabla zasilającego i sterowniczego; - zamontowanie klap oddymiających typu AWAK o wymiarach podstawy 120x200 cm, z napędem elektrycznym; - montaż kabla sterującego ręcznymi włącznikami klap oddymiających na podestach każdej kondygnacji nadziemnej oraz piwnic. Kable sterujące oraz wyłączniki powinny zostać zamontowane w listwach ochronnych o odporności ogniowej EI 30. Wyłączniki należy zamontować przy drzwiach prowadzących z korytarzy na klatki schodowe , po stronie klatek schodowych , na wysokości 150 cm od poziomu posadzki, w miejscu nie kolidującym z drzwiami ewakuacyjnymi w stanie otwartym; - kable sterujące i zasilające należy doprowadzić do projektowanej centrali rozdzielni elektrycznej PPO, zlokalizowanej przy wejściu do budynku; - odtworzenie konstrukcji dachowej wraz z pokryciem dachowym i wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - odtworzenie obudowy konstrukcji dachowej od strony klatki schodowej płytami gipsowo kartonowymi oraz odtworzenie robót malarskich; - montaż drzwi ognioodpornych, stalowych o odporności ogniowej EI 30. 2. Budowa szybu platformy dla osób niepełnosprawnych, w tym: - ręczne wykonanie wykopu w miejscu projektowanego szybu. - wykonanie płyty fundamentowej o wymiarach 250 x 450 cm gr. 50 cm z betonu B 20 zbrojonego stalą 34Gs. Płytę wykonać na podbudowie betonowej gr. 10 cm z betonu B 10; - wymurowanie ścian zewnętrznych szybu do wysokości 1,6 m z bloczków betonowych gr. 38 cm, murowanych na zaprawie cementowej, powyżej z bloczków gazobetonowych odmiany 600, układanych na zaprawie klejowej IZOLBET. Grubość ścian murowanych z bloczków gazobetonowych 24 cm; - wykonanie wieńców pośrednich w ścianach szybu. Wieńce wykonać na poziomie istniejących stropów żelbetowych . Projektowane wieńce należy połączyć z wieńcami żelbetowymi istniejących stropów żelbetowych. Wieńce wykonane zostaną z betonu B 20, zbrojonego stalą 34Gs . Zwieńczenie projektowanych ścian szybu zostanie wykonana w formie wieńca żelbetowego podobnie jak wieńce pośrednie; - wykonanie płyty żelbetowej stropodachowej nad projektowanym wiatrołapem; - wykonanie otworów drzwiowych w projektowanej ścianie szybu stykającej się z istniejącym budynkiem przychodni. Sklepienia nad drzwiami zostaną wykonane z nadproży strunobetonowych o przekroju 12 x 10 cm , po dwa nad każdym otworem; - wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej nad projektowanym szybem platformy z krawędziaków sosnowych, - wykonanie poszycia z desek sosnowych wraz z izolacja z papy asfaltowej podkładowej; - ołacenie i położenie dachówek nad projektowanym dachem wraz z wykonaniem opierzeń blacharskich; - ocieplenie ścian zewnętrznych szybu wraz z wykonaniem elewacji z obłożeniem elewacji płytkami elewacyjnymi klinkierowymi; - wykonanie rusztowań niezbędnych do zrealizowanych robót murowych i elewacyjnych; - wykonanie otworów drzwiowych w istniejących ścianach zewnętrznych przychodni. Projektowany otwór drzwiowy w poziomie piwnic wykonać poprzez rozebranie istniejącej ściany zewnętrznej z bloczków betonowych, po uprzednim zamontowaniu nadproży strunobetonowych; - otynkowanie ścian wewnętrznych szybu platformy tynkiem wapienno cementowym; - montaż urządzeń platformy wraz z wykonaniem instalacji zasilającej i sterującej; - montaż drzwi prowadzących do szybu windy z poszczególnych kondygnacji oraz z zewnątrz; - wykonanie chodnika łączącego wejście do szybu platformy z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi na terenie działki. 3. Przebudowa pomieszczeń piwnicy na przychodnię rehabilitacyjną, w tym: - rozebranie istniejących ścian działowych i posadzek; - rozbiórka istniejących instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; - rozbiórka istniejącej instalacji elektrycznej; - przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z niezbędnymi rozdzielniami; - przebudowa wewnętrznych ścian działowych oraz wykonanie projektowanych otworów drzwiowych wraz z wykonaniem sklepień strunobetonowych; - ułożenie siatki FARADAYA na ścianach kabin w których będą wykonywane zabiegi związane z elektrokinezą; - wykonanie tynków wewnętrznych mineralnych kat. III we wszystkich pomieszczeniach przeznaczonych do przebudowy na pomieszczenia rehabilitacyjne; - wykonanie posadzek cementowych wraz z ich obłożeniem płytami gressowymi i terakotowymi; - obłożenie ścian pomieszczeń mokrych płytami glazurowanymi do wysokości 205 cm od poziomu posadzek; - montaż urządzeń sanitarnych i elektrycznych wraz z osprzętem oświetleniowym; - wykonanie robót malarskich. Ściany i sufity w pomieszczeniach przeznaczonych na przychodnie rehabilitacyjna pomalować farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych; - uporządkowanie terenu budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie montaż urządzeń wyszczególnionych w poz. 22-26; 28; 30; 31; 39 i 41 opisu pomieszczeń i opisu urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 10 i 11 SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym stanowiącym załączniki nr 10 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach