Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Przychodni Rejonowej przy SP ZZOZ w Szydłowcu na potrzeby Pogotowia Ratunkowego - Etap I

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Przychodni Rejonowej przy SP ZZOZ w Szydłowcu na potrzeby Pogotowia Ratunkowego - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego, dwukondygnacyjnego budynku (z siedmioma garażami) dla potrzeb Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szydłowcu, a także budowa 1-kondygnacyjnego budynku garażowego z trzema stanowiskami dla pojazdów wyjazdowych (ambulansów) na terenie nieruchomości położonej przy ul. Staszica w ramach zadania Rozbudowa budynku Przychodni Rejonowej przy SP ZZOZ w Szydłowcu na potrzeby Pogotowia Ratunkowego - Etap I. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Budowę budynku dwukondygnacyjnego dla potrzeb Stacji Pogotowia Ratunkowego: a) Powierzchnia zabudowy - 924,10 m2 , b) Powierzchnia użytkowa - 1267,4 m2 , c) Ilość kondygnacji nadziemnych - 2, d) Ilość kondygnacji podziemnych -0, e) Ilość klatek schodowych - 1, f) Wymiary rzutu poziomego - 43,45 x 23,36 m, g) Wysokość budynku - 8,10 m, h) Kubatura - 5291,66 m3, i) Instalacje sanitarne (wod - kan., centralne ogrzewanie i ciepła woda), j) Instalacje elektryczne i niskoprądowe, 2) Budowę budynku garażowego z trzema stanowiskami dla pojazdów wyjazdowych (ambulansów): a) Powierzchnia zabudowy - 129,16 m2 , b) Powierzchnia użytkowa - 110,05 m2 , c) Ilość kondygnacji nadziemnych - 1, d) Ilość kondygnacji podziemnych -0, e) Ilość klatek schodowych - 0, f) Wymiary rzutu poziomego - 15,42 x 8,37 m, g) Wysokość budynku - 4,35 m, h) Kubatura - 561,8 m3, 3) Wykonanie zadaszenia między budynkami z płyt poliweglanowych, komorowych, obustronnie zabezpieczonych przed UV, o przepuszczalności światła ok. 70%, mocowane systemowymi profilami aluminiowymi do konstrukcji stalowej. Kolor płyt przezroczysty. 4) Zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania następujących robót: a) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z kostki i płyt chodnikowych b) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 60 mm - chodniki c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 80 mm - podjazdy d) ułożenie obrzeży betonowych e) wykonanie systemowego ogrodzenia. 3. Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe określają: a) Dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy budynku Przychodni Rejonowej przy ul. Staszica w Szydłowcu. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 5. Wzór umowy 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 60 miesięcy (szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi we wzorze umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić lub wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić włącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (określony w § 12 pkt 1 siwz) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. UWAGA: wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach