Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
- Data zamieszczenia: 2012-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
ul. Bolesława Chrobrego 7 7
65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
REGON: 97039103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku nr 58 i budowa nowego z przeznaczeniem na magazyn uzbrojenia w JW 2423 Żagań. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obecnie na terenie parku sprzętu technicznego (PST) JW 2423 Żagań znajdują się dwa budynki o funkcji magazynowej z których jeden przeznaczono do wyburzenia. Strefa na której zlokalizowane są obiekty została wydzielona na terenie jednostki wojskowej. Wjazd do strefy magazynowej od strony wschodniej oraz północnej. Zakres inwestycji obejmuje wyburzenie istniejącego budynku magazynowego nr 58 i budowę w jego miejscu nowego o podobnej funkcji, wraz z instalacjami wentylacji mechanicznej, prądowej, centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjnej, teletechnicznej i alarmowej. Budynek przeznaczony do rozbiórki wykonany jest w technologii tradycyjnej - z cegły pełnej. Ściany zewnętrzne gr. 42 cm, wewnętrzne gr. 12 i 25 cm. Dach o nachyleniu 3o dwuspadowy oparty na belkach żelbetowych oraz ścianach zewnętrznych. Pokryty papą. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Wymiary budynku: - 31.22 x 12.94 m, wys. 4.76 m ( w kalenicy). Dane liczbowe: - powierzchnia zabudowy: 373,32 m2; - liczba kondygnacji 2; (piwnica i parter - niepełnie podpiwniczenie). Istniejący obiekt magazynowy kwalifikuje się do rozbiórki w całości ze względu na kolizję z przyszłym zamierzeniem inwestycyjnym oraz ze względu na zły stan techniczny. Budynek jest obecnie nie użytkowany, a jego przebudowa jest ekonomicznie nieopłacalna. Budowa nowego obiektu pozwoli w pełni na zaspokojenie potrzeb Użytkownika w zakresie miejsca i sposobu przechowywania uzbrojenia. Inwestycja obejmuje również doprowadzenie do obiektu istniejących w terenie sieci: prądowej niskiego napięcia, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodnej, centralnego ogrzewania i teletechnicznej. Zrealizowane będą również systemy alarmowe i zabezpieczeń pozwalające na zabezpieczenie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostosowanie ich do współczesnych standardów. Roboty należy realizować zgodnie z SIWZ, przedmiarami robót, dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przewidywany zakres robót określony został szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje on między innymi: 1) rozbiórkę części nadziemnej i podziemnej istniejącego obiektu, 2) uporządkowanie placu rozbiórki - segregację i wywóz odpadów z rozbiórki, 3) prace przygotowawcze i zabezpieczające, 4) budowę nowego obiektu (jedno - kondygnacyjnego bez podpiwniczenia) o powierzchni zabudowy ok. 693,7 m2 i kubaturze ok. 3003,5 m3, 5)wykonanie nowych przyłączy zewnętrznych do obiektu, 6) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, 7) wykonanie instalacji wewnętrznych obiektu, 8) wykonanie instalacji obejmujących systemy alarmowe i teletechniczne, 9) wykończenie pomieszczeń, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym również o klauzuli POUFNE w min. dwóch (2) egzemplarzach, 11) wykonanie powykonawczych pomiarów geodezyjnych z wykonaniem mapy do celów odbiorowych, 12) szkolenia i rozruch urządzeń stanowiących wyposażenie budynku, 13) nieodpłatny serwis urządzeń stanowiących wyposażenie budynku w tym również w zakresie branży teletechnicznej i systemów alarmowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 400 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert wysokości 75 000 zł brutto 2) W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000 do upływu terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26