Przetargi.pl
Rozbiórka budynków usługowych zlokalizowanych na dz. Nr 163/9 i 163/11 obr. 5 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 3d wraz przygotowaniem projektu rozbiórki i uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynków usługowych zlokalizowanych na dz. Nr 163/9 i 163/11 obr. 5 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 3d wraz przygotowaniem projektu rozbiórki i uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia: Rozbiórka budynków usługowych zlokalizowanych na dz. Nr 163/9 i 163/11 obr. 5 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 3d wraz przygotowaniem projektu rozbiórki i uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę 2) CPV: 71 32 00 00 -7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV: 45 11 11 00-9 - Roboty w zakresie burzenia CPV: 45 11 12 20-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu CPV: 45 11 13 00-1 - Roboty rozbiórkowe CPV: 45 26 26 60-5 - Usuwanie azbestu CPV: 45 11 12 00-0 - Roboty w zakresie przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest rozbiórka kompleksu budynków usługowych zlokalizowanych w Gryfinie, przy ul. Łużyckiej 3d, po uprzednim uzyskaniu pozwolenia na rozbiórkę w oparciu o projekt rozbiórki (o ile będzie wymagany - zgodnie z ustawą Prawo budowlane) oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 1. Uszczegółowiony zakres robót rozbiórkowych zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania Rozbiórki i Przedmiar Robót. Kolejność ich wykonywania zostanie zawarta w projekcie rozbiórki wykonanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane (o ile będzie wymagany) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez Wykonawcę. 2. Wartość zamówienia została określona na podstawie Biuletynu cen robót remontowo-budowlanych BBR. 3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania Rozbiórki, Przedmiarem Robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot zamówienia Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt budowlany do wykonywania robót ziemnych i rozbiórkowych. 5. Cena ofertowa. Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna (tylko na zewnątrz) z zachowaniem należytej ostrożności ze względu na zły stan techniczny obiektu, stwarzający zagrożenie bezpieczeństwa . 1. Umowa będzie zawarta na całość robót, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę. 2. Cena oferty będzie ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie wizji lokalnej, Specyfikacji Technicznej Wykonania Rozbiórki, inwentaryzacji, opisu zawartego w Opinii Budowlanej oraz Przedmiaru Robót. 3. Do wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca kierując się własną oceną, doświadczeniem oraz wiedzą - ma prawo dokonywać niezbędnej weryfikacji podstaw wyceny. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności koszty uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, koszty uzyskania zabezpieczenia finansowego zaliczki, (przygotowania projektu, jeżeli będzie wymagany), koszty organizacji i utrzymania zaplecza, opłat za media, opracowania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i innych opracowań niezbędnych do wykonania zamówienia (także opłat wynikających z pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego dla celów przedmiotowego zadania), a także koszty sprzętu i zakupu koniecznych materiałów Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 5. Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała waloryzacji. 6. Kontrola jakości robót . Kontrola jakości wykonania robót polega na sprawdzeniu zgodności wykonywania robót z projektem rozbiórki, Specyfikacją Techniczną Wykonania Rozbiórki oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Warunki zawarcia umowy. Umowa będzie zawarta na całość robót, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie. Wykonawca zobowiązany jest do zafakturowania całej wartości umowy w 2013 r. na podstawie udzielonej zaliczki lub wykonanych i odebranych robót zgodnie z zapisami w projekcie umowy. 8. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna terenu rozbiórki - kontakt z osobami: Irena Pstrągowska - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11447, Małgorzata Kotarska - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11454, Agata Wróbel - pracownik Komendy Powiatowej w Gryfinie tel.: 91 82 23-515.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł brutto 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach