Przetargi.pl
Rozbiórka - wyburzenie obiektów budowlanych zlokalizowanych w Jednostce Wojskowej 1375 w Krośnie Odrzańskim.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizcyjna podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka - wyburzenie obiektów budowlanych zlokalizowanych w Jednostce Wojskowej 1375 w Krośnie Odrzańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki - wyburzenia obiektów budowlanych myjni pojazdów w Krośnie Odrzańskim. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórek - wyburzenia obiektów budowlanych według wykazu zawartego w formularzach cenowych. Zakres rozbiórki - wyburzenia obejmuje całkowitą rozbiórkę obiektów budowlanych. Obiekty należy rozebrać wraz z fundamentami zagłębionymi w gruncie i posadzkami. Roboty rozbiórkowe należy wykonać przy użyciu ciężkiego sprzętu mechanicznego oraz przy użyciu ręcznych elektronarzędzi. Obiekty przeznaczone do rozbiórki są w złym stanie technicznym. Teren po wykonanych rozbiórkach należy wyrównać. Dopuszcza się pozostawienie zagłębienia po rozebranym obiekcie o głębokości nie większej niż 50 cm w stosunku do przyległego terenu. ZAKRES ROBÓT ROZBIÓRKOWYCH: 1) Rozbiórka budynku nr 4. Budynek jest o kubaturze około 35 m3 i o powierzchni zabudowy około 12 m2. Jest to mały budynek o konstrukcji murowanej. Obecnie budynek nie ma dachu. 2) Rozbiórka myjni z najazdem stalowym nr 39. Obiekt nr 39 to najazd stalowy o długości około 15,0 m i szerokości 2 x 0,82 m wraz z wybetonowanym placem o powierzchni około 150,0 m2 z ukształtowanymi korytami odpływowymi. 3) Rozbiórka myjni z najazdem żelbetowym nr 40. Obiekt nr 40 to najazd żelbetowy o długości około 14,5 m i szerokości 2 x 1,45 m wraz z wybetonowanym placem o powierzchni około 160,0 m2 z ukształtowanymi korytami odpływowymi oraz ogrodzeniem z prefabrykowanych płyt betonowych ze stalowymi bramami wjazdowymi o łącznej długości około 52,5 mb. 4) Rozbiórka osadnika nr 50. Obiekt nr 50 to zbiornik żelbetowy o wymiarach 7,80 x 5,50 m i głębokości około 2,25 m, zagłębiony około 2,20 m z wewnętrznymi ścianami dzielącymi na komory ze zwieńczeniem kształtownikami stalowymi. 5) Rozbiórka osadnika nr 51. Obiekt nr 51 to zbiornik żelbetowy o wymiarach 6,83 x 5,64 m i głębokości około 1,90 m, zagłębiony około 1,90 m z wewnętrznymi ścianami dzielącymi na komory ze zwieńczeniem kształtownikami stalowymi. 6) Rozbiórka nawierzchni betonowej w obrębie ogrodzenia myjni. Nawierzchnie betonowe w obrębie terenu myjni nie należące do obiektu nr 39 i 40 o powierzchni około 40,0 m2. 7) Rozbiórka nawierzchni betonowej - dojazdy. Rozbiórka całego dojazdu od strony północnej oraz części najazdu od strony południowej - pas około 8,0 m od ogrodzenia myjni. Łączna powierzchnia około 720,0 m2 8) Rozbiórka ogrodzenia. Rozbiórka ogrodzenia terenu myjni z siatki na słupach stalowych wraz z bramami o łącznej długości około 58,0 mb. 9) Odłączenie i zabezpieczenie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej 10) Odłączenie instalacji elektrycznej z dostosowaniem umożliwiającym pozostawienie zasilania na innych obiektach. 11) Rozbiórka instalacji wodociągowej. Instalacja jest z rur stalowych o średnicy Dn 40 i Dn 50 o łącznej długości około 40 mb. 12) Rozbiórka instalacji kanalizacyjnej. Rozbiórka kanalizacji od studni 79,80/77,44 do zbiornika nr 50 wraz ze studnią 79,14/77,87 oraz kanalizacji w obrębie myjni. Łączna długość około 35 mb. 13) Rozbiórka instalacji oświetlenia zewnętrznego myjni. Demontaż 3 słupów oświetleniowych oraz rozbiórka zasilania kablowego instalacji oświetlenia zewnętrznego myjni. 14) Wypompowanie, wywiezienie i przekazanie do właściwej jednostki oczyszczania wodę pozostającą w osadnikach, która jest zanieczyszczona związkami ropopochodnymi. 15) Usunięcie, wywiezienie i przekazanie do właściwej jednostki oczyszczania osady pozostające w osadnikach, które są zanieczyszczona związkami ropopochodnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 2 000 zł. 2) W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000, najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach