Przetargi.pl
Roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych: Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko, Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D Twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny

Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Legnicka 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783486 , fax. 076 8783486
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi
    ul. Legnicka 37 37
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783486, fax. 076 8783486
    REGON: 39071861400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych: Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko, Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D Twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych: Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko, Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający następujące warunki 1.Zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. Nie podlegają wykluczeniu z dalszego postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r.Nr.223, poz.1655, oraz Dz. U z 2008 r. Nr.171, poz.1058), 2.Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niniejszego przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane świadectwa wiarygodności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający: stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności budowlanej (w tym wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta) - załącznik nr 3; 2)oświadczenie spełnienia wymienionych warunków w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Prawo Zamówień Publicznych, Załącznik nr 4; 3)potencjał kadrowy (przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz personelu pracowniczego w okresie ostatnich trzech lat) - załącznik nr 5; 4)wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia z podaniem zakresu ich czynności - załącznik nr 6; 5)potencjał techniczny (wykaz niezbędnego sprzętu technicznego i narzędzi potrzebnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje oferent) - załącznik nr 7; 6)projekt Umowy (wraz z harmonogramem czasowym i gwarancją) - załącznik nr 8; UWAGA !!! - dotyczy wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie 1 1.Dokument wymieniony w pkt. 1) może być dostarczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Pozostałe dokumenty złożone w ofercie winny zostać podpisane przez przedstawiciela oferenta uprawnionego do jego reprezentowania. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 2.Wszystkie przedstawione dokumenty i zaświadczenia, o ile nie zastrzeżono inaczej, powinny być ważne i aktualne, tj. stwierdzające stan prawny i faktyczny za okres ustalony w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 czerwca 2002r. (Dz.U.Nr 91) od terminu otwarcia ofert. 3.Dokumenty wydane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach