Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8500400, 8500442 , fax. 074 8530927
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8500400, 8500442, fax. 074 8530927
REGON: 89071830800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa ambulansów typu C wraz ze sprzętem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa 3 szt.ambulansów typu C z zabudową medyczną wraz ze sprzętem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla zad. nr 1 - 15000 PLN, dla zad. nr 2 - 3000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, 3.posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem minimum jednej dostawy zbliżonej co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, że dostawa ta została wykonana należycie, dla każdego z zadań wymienionych w pkt.1 SIWZ, na które Wykonawca złoży ofertę, 4.na oferowany sprzęt posiada dokumenty dopuszczeniowe do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty - dla zadania nr 2 5.dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, specyfiki, dat i miejsca wykonania (minimum jednej dostawy) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6.Ważne dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) dla oferowanych urządzeń. Przy rozwiązaniu (sprzęcie) nowo wprowadzonym do obrotu Zamawiający dopuszcza, w miejsce wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenie do tego rejestru. 7.Wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dla oferowanych urządzeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę trzech sztuk ambulansów typu S dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Dodano: 2016-04-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę trzech sztuk ambulansów typu S dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Dodano: 2016-04-11 - DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
Dodano: 2015-09-04 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU - C WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2015-07-31 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DWÓCH AMBULANSÓW TYPU A
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu C oraz ambulansu drogowego typu A1 wraz z noszami
Dodano: 2015-05-26 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU - C WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu C oraz ambulansu drogowego typu A1 wraz z noszami
Dodano: 2015-04-30 - DOSTAWA DWÓCH AMBULANSÓW TYPU A
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu B wg PN1789
Dodano: 2015-04-01