Przetargi.pl
dostawa ambulansów typu C wraz ze sprzętem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8500400, 8500442 , fax. 074 8530927
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8500400, 8500442, fax. 074 8530927
    REGON: 89071830800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa ambulansów typu C wraz ze sprzętem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa 3 szt.ambulansów typu C z zabudową medyczną wraz ze sprzętem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla zad. nr 1 - 15000 PLN, dla zad. nr 2 - 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, 3.posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem minimum jednej dostawy zbliżonej co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, że dostawa ta została wykonana należycie, dla każdego z zadań wymienionych w pkt.1 SIWZ, na które Wykonawca złoży ofertę, 4.na oferowany sprzęt posiada dokumenty dopuszczeniowe do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty - dla zadania nr 2 5.dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, specyfiki, dat i miejsca wykonania (minimum jednej dostawy) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6.Ważne dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) dla oferowanych urządzeń. Przy rozwiązaniu (sprzęcie) nowo wprowadzonym do obrotu Zamawiający dopuszcza, w miejsce wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenie do tego rejestru. 7.Wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dla oferowanych urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach