Przetargi.pl
Roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych tj. Zadanie I - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie II - renowacja i odtworzenie rowów przydrożnych

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych tj. Zadanie I - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie II - renowacja i odtworzenie rowów przydrożnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania obejmuje: ZADANIE I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu: - grysów i emulsji asfaltowej - zakres ok. 5000 m2 - masy bitumicznej - zakres ok. 400 m2 ZADANIE II. Renowacja i odtworzenie rowów przydrożnych - zakres ok. 8000 mb Pogłębienie istniejących rowów o średnią głębokość do 30 cm Odtworzenie rowów do max. głębokości 60 cm Szczegółowy zakres prac określa: a)szacunkowy zakres robót, stanowiący załącznik Nr 3 b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, 2) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem (jedną referencją) stwierdzającym , że robota budowlana została wykonana należycie, 3) przyjmują warunki umowy, 4) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. 6 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/ nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP. 2) Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o zakres robót stanowiący załącznik Nr 3 i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik Nr 4. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby uprawnioną) do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach