Przetargi.pl
Roboty w zakresie placów zabaw znajdujących się na terenie miasta Czeladź realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki, Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie placów zabaw znajdujących się na terenie miasta Czeladź realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki, Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw w Czeladzi: -Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki (część I) -Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I (część II) 2. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: Część I - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie strefy aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki, w tym w szczególności: - dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z regulaminem określającym zasady warunki korzystania z placu zabaw - wykonanie nawierzchnia z płyt EPDM 40 mm kolor ceglasto-czerwony - dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki - załącznik nr 3 - przedmiar robót - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki - załącznik nr 4 - dokumentacja projektowa - Strefa aktywności rodzinnej Osiedle Nowotki Część II - Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I Przedmiotem zamówienia jest : Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I, w tym w szczególności: - dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z regulaminem określającym zasady i warunki korzystania z placu zabaw - wykonanie nawierzchni z płyt EPDM 40mm,kolor ceglasto -czerwony - wykonanie ogrodzenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki : - załącznik nr 5 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I - załącznik nr 6 - przedmiar robót - Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I - załącznik nr 7 - dokumentacja projektowa - Budowa placu zabaw przy ul. Krakowskiej i Lwowskiej etap I 3. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: -Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art.5 ust.1 Ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. Z 2014 r., poz. 883 ze zm.), -Wszystkie elementy wyposażenia placów muszą być objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją i być w pełni zgodne ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176 oraz posiadać aktualną wersję certyfikatu potwierdzającego zgodność z w/w normą, - Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia obowiązany jest do dokonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych przez okres trwania gwarancji. Po każdej kontroli zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. 5. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym z użyciem norm. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium. 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: a) dla części I 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100), b) dla części II 2.300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie XI SIWZ. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. Wadium złożone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane w ofercie. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 1 i 2. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach