Przetargi.pl
ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG GMINNYCH

Urząd Gminy Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, pl. Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3898100 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wińsko
    pl. Wolności 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3898100 w. 29
    REGON: 00054200800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg gminnych na terenie Gminy Wińsko. Roboty będą obejmowały prace polegające na mechanicznym wykonaniu korytowania dróg na głębokość 20 cm, wykonaniu profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy podbudowy, wykon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej czterech robót budowlanych dotyczących remontów dróg a w tym: mechaniczne wykonane korytowania dróg, wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy podbudowy, wykonanie dolnych i górnych warstw podbudowy z tłucznia, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy i nadzorowania robót drogowych w zakresie dróg dojazdowych, lokalnych i zbiorowych. d) dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w tym: Minimum- jednym walcem samojezdnym wibracyjnym o mocy min. 7,5-12 ton, równiarka samojezdną o mocy min.100KM, spycharką gąsienicową o mocy min 100KM, ładowarką lub koparką o pojemności min 1,25m3, skrapiarką do bitumitu. e) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest na sumę min. 100 000 PLN. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w punkcie VI. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnianiespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. a.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 VI.2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. b.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierające: nazwę , adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót każda z robót na co najmniej 100 000 zł - wg. załącznika nr 5 do SIWZ. b) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. VI.3. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. c.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) imię i nazwisko osoby która będzie sprawować funkcję kierownika budowy , kierownika robót wg. załącznika nr 7 do SIWZ b) kopię uprawnień budowlanych ww. osoby c) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające jej przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby. Wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z których wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert VI.4. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. d.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz posiadanego sprzętu wg. załącznika nr 6 do SIWZ zawierający opis posiadanego sprzętu oraz ilość sprzętu wg. załącznika nr 6 do SIWZ. VI.5. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. e.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach