Gmina Marcinowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-124 Marcinowice, ul. Juliana Tuwima 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8585226 , fax. 074 8585231
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
ul. Juliana Tuwima 8 8
58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
tel. 074 8585226, fax. 074 8585231
REGON: 89071836600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marcinowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Karosacja samochodu pożarniczego GCBA na podwoziu Jelcz 004 dla OSP Zebrzydów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis zakresu rzeczowego: I. Kabina załogi: - jednomodułowa - czterodrzwiowa typu Jelcz na 6 osób z szybami przesuwanymi, - ocieplenie ścian, sufitu i podłogi, - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia siłami własnymi, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia siłami własnymi. d) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości minimum: 1.000.000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wymagane oświadczenia (zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ) - załącznik nr 1 do oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, że oferent prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 5 lat, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3 do oferty, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru robót o łącznej wartości 1.000.000,00 zł załącznik nr 4 do oferty, 6) kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do oferty, Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny prac. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. załącznik nr 6 8) zaparafowany projekt umowy. załącznik nr 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marcinowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną