Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. AK w Gliwicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 im. AK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Sikornik 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 232 25 01 , fax. 0-32 232 25 01
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 im. AK
    ul. Sikornik 34 34
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 232 25 01, fax. 0-32 232 25 01
    REGON: 27276905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso5.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. AK w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem publicznym objęte są roboty remontowo-budowlane związane z kontynuacją modernizacji budynku i obejmują swym zakresem m.in. renowację powłok malarskich oraz kontynuację remontu posadzek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji technicznej: Remont posadzek wraz z malowaniem w budynku ZSO nr 5 w Gliwicach przy ulicy Sikornik 34, opracowanej przez RENSTUDIO - Szymon Rendchen, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących w zakresie objętym niniejszym postępowaniem t.j. częściową wymianą tynków, kontynuacją remontu posadzek (płytki ceramiczne) oraz powłok malarskich - załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiarze robót i ślepym kosztorysie stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia szkoły i w tym celu m.in.: - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w trakcie realizacji robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez zamawiającego. Zamawiający oczekuje przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia materiały (płytki ceramiczne zgodnie z dokumentacją techniczną) zapewniające pełną kompatybilność z materiałami zastosowanymi przez dotychczasowego wykonawcę robót posadzkarskich. Przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych placówkach oświatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25 000,00 zł słownie: dwadzieściapięćtysięcyzłotych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso5.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach