Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W ZAKRESIE NAPRAWY BALKONÓW, TARASÓW, BALUSTRAD BALKONÓW W RUDZIE ŚLĄSKIEJ I TARNOWSKICH GÓRACH ORAZ NAPRAWY ELEWACJI BUDYNKU W TARNOWSKICH GÓRACH

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W ZAKRESIE NAPRAWY BALKONÓW, TARASÓW, BALUSTRAD BALKONÓW W RUDZIE ŚLĄSKIEJ I TARNOWSKICH GÓRACH ORAZ NAPRAWY ELEWACJI BUDYNKU W TARNOWSKICH GÓRACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Szczegóły zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace remontowo-budowlane polegające na wykonaniu prac naprawczych balustrad balkonów budynku przy ul. Kubiny 5-5d w Rudzie Śląskiej, przy ul. Francuskiej 15-5a oraz ul. Francuskiej 17-17c, naprawy uszkodzonych tarasów i balkonów w budynku przy ul. Kubiny 5-5d w Rudzie Śląskiej, naprawy uszkodzonych balkonów i loggi w budynku przy ul. Tysiąclecia 2-6 w Tarnowskich Górach oraz naprawa elewacji budynku przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach - dylatacja pionowa ściany. W/w budynki są budynkami wielorodzinnymi mieszkalnymi zamieszkałymi, termin wykonania przedmiotowych prac każdorazowo należy ustalić z Najemcą mieszkania, którego remont będzie dotyczył. Listę Najemców poszczególnych mieszkań należy uzyskań odpowiednio od Administracji Domów Mieszkalnych w Tarnowskich Górach (ul. Francuska, ul. Tysiąclecia) oraz Administracji Domów Mieszkalnych w Zabrzu (ul. Kubiny). Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1.Malowanie balustrad balkonowych w budynku przy ul. Kubiny 5-5d w Rudzie Śląskiej według typu występowania, 2.Malowanie balustrad balkonowych w budynkach przy ul. Francuskiej 15-15a i Francuskiej 17-17c w Tarnowskich Górach według typu występowania, 3.Naprawa uszkodzonych tarasów i balkonów w budynku przy ul. Kubiny 5-5d w Rudzie Śląskiej według typu występowania, 4.Naprawa uszkodzonych balkonów i loggii w budynku przy ul. Tysiąclecia 2-61 w Tarnowskich Górach, 5.Naprawa elewacji w budynku przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach - dylatacja pionowa ściany. Ilości oraz typy występowania poszczególnych balkonów oraz tarasów zawarte zostały w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Zestawienie balkonów i tarasów - załącznik Nr 3 - Przedmiary robót - załącznik Nr 4 - Rzuty budynku przy ul. Kubiny 5-5d w Rudzie Śląskiej - załącznik Nr 5 - Rzut dachu budynku przy ul. Francuskiej 17-17C - załącznik nr 6 - Rzut dachu budynku przy ul. Francuskiej 15-15A - załącznik nr 7 Uwaga! Nr 1 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączonej dokumentacji do niniejszej SIWZ. Zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 3 Ustawy Pzp Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.08.2016 r. do godz. 12:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski oddział Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium - roboty remontowe - Ruda Śląska, Tarnowskie Góry. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1).w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2).w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach