Przetargi.pl
Roboty remontowo - wzmocnieniowe dróg powiatowych nr 3450L Setniki - Budynin, 3524L Zimno - Hopkie, 3528L Przewłoka - Nedeżów o łącznej długości 1,115 km

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 54
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6643045 , fax. 084 6642273
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54 54
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6643045, fax. 084 6642273
    REGON: 95037163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - wzmocnieniowe dróg powiatowych nr 3450L Setniki - Budynin, 3524L Zimno - Hopkie, 3528L Przewłoka - Nedeżów o łącznej długości 1,115 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - wzmocnieniowe dróg powiatowych nr 3450L Setniki - Budynin, 3524L Zimno - Hopkie, 3528L Przewłoka - Nedeżów o łącznej długości 1,115 km, w zakresie obejmującym przebudowę zniszczonego odcinka drogi. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - Wyrównanie w profilu poprzecznym istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką masy asfaltobetonowej do wymaganych spadków poprzecznych dwustronnych 2% oraz jednostronnego na łuku poziomym na początkowym odcinku wraz z zagęszczeniem w zakresie łącznym 428,052 t - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR - 1 grubości 3 cm ( cienki dywanik ) w łącznym zakresie 5 939,50 m2. - formowanie i plantowanie poboczy wykonane ręcznie przy grubości ścinania 10 cm wraz z uzupełnianiem i regulacją spadków poprzecznych do w łącznym zakresie 2637,50 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 5.1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych tj. nawierzchnię warstwy ścieralnej o długości, co najmniej 500mb. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 5.2.POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym /5 lat od daty otrzymania uprawnień/. Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 5.3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności minimum 30 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - minimum 1 szt., b) rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości minimum 3,0m ze sterowaniem automatycznym - minimum 1 szt., c) walec statyczny samojezdny minimum 9 t - minimum 1 szt. d) walec wibracyjny samojezdny minimum 9 t - minimum 1 szt., e) samochody samowyładowcze > 10 t - 3 szt. Co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w potencjałem technicznym , to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 5.4. UBEZPIECZENIE. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 5.5 PŁATNOŚĆ Wykonawca zaakceptuje płatność : - 50% wartości - do 30 dni od złożenia faktury - 50 % wartości - do 31.03.2010 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ BYĆ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. Wadium nie pobiera się. 6.2. Formularz oferty - na załączniku nr 1. 6.3. Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 2. 6.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 7. 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wykaz ważniejszych zadań i robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.1, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie- na załączniku nr 5. 6.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.2, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 4. 6.8.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.9. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.3 - na załączniku nr 3. 6.9.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.9, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6.10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzone notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 6.4 do 6.9. 6.12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a) i 1c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej). 6.13. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach