Przetargi.pl
BudowA zaplecza socjalnego i kiosku kasowego w spichlerzu Ulanowskich przy ul. Puławskiej 54 w Kazimierzu Dolnym.

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Podzamcze 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8810288 , fax. 081 8810277
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym
    ul. Podzamcze 20 20
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 081 8810288, fax. 081 8810277
    REGON: 00027804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwiślańskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BudowA zaplecza socjalnego i kiosku kasowego w spichlerzu Ulanowskich przy ul. Puławskiej 54 w Kazimierzu Dolnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis koncepcji Istotą projektu jest oddzielenie funkcji socjalnych od obsługi zwiedzających oraz taka zmiana zagospodarowania wnętrza, która nie ingeruje w zabytkową strukturę budynku. Kantorek - w formie mebla - przeszklonej kabiny wstawiony w strefie wejściowej. Jest miejscem sprzedaży biletów i pamiątek, map, przewodników. Ponadto stąd wyprowadzone jest sterowanie sprzętem audiowizualnym wystaw. Ściany za kantorkiem powiększają przestrzeń ekspozycyjną. Zasilanie elektryczne i połączenie z siecią komputerową podłączone ze stropu. Zaplecze socjalne, WC ogólnodostępne, przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz magazyn zlokalizowano w przebudowanej części sali B. Istniejąca w tej części zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych całkowicie rozebrana. Nowy magazyn ma powierzchnię analogiczną jak poprzednio i jest dostępny bezpośrednio z zewnątrz oraz z sali ekspozycyjnej. 2. Opis techniczny: W części socjalnej, istniejąca ściana zewnętrzna obudowana płytami GK i ocieplona wełną mineralną. Między istniejącą ścianą zewnętrzną, a ociepleniem uformować szczelinę wentylacyjną o szerokości około 5 cm. W dolnej części, 20 cm nad podłogą, zamontować kratki wentylacyjne w ilości 1 szt./mb. W ścianie dzielącej magazyn i pomieszczenie socjalne pod istniejącym stropem, a powyżej projektowanych sufitów podwieszanych w sąsiednich pomieszczeniach, zamontować kratki wentylacyjne - 1 szt. między każdą belką stropu. Z uwagi na duże nierówności istniejącej posadzki klinkierowej, w pomieszczeniu socjalnym, łazience i przedsionku zaprojektowano podłogę podniesioną o 9 cm, a w przedsionku dodatkowo pochylnię o nachyleniu 15 %. 3.Opis pomieszczeń : 3.1. Pokój socjalny W pokoju socjalnym na podłodze wykładzina obiektowa z roli. Brzegi wywinięte na ścianę 10 cm tworzą cokół. Ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych, malowane farbą akrylową, wypełnione wełną mineralną. Sufit podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych, gładki, malowany farbą akrylową, ocieplony 10 cm wełny mineralnej. Wymiana okna na współczesne szklone zestawem termoizolacyjnym k=1,1 W/m2K z zachowaniem istniejących podziałów przez zastosowanie prawdziwych szprosów. Parapet z drewna klejonego. Drzwi drewniane, gładkie z ościeżnicą obejmującą ścianę, wykończone opaskami, wyposażone w zamek bębenkowy oraz otwory wentylacyjne w dolnej części. Oświetlenie - 2 oprawy świetlówkowe podwieszone do sufitu, gniazda wtykowe, ogrzewanie - grzejnik elektryczny, wentylacja - wyprowadzenie na zewnątrz rurą spiro, przez istniejący otwór w ścianie wspomagana wentylatorem elektrycznym założonym na wlocie. Woda zimna doprowadzona do zlewu, woda ciepła doprowadzona do zlewu z termy elektrycznej 10-15 l wiszącej na ścianie. Kanalizacja ściekowa- odprowadzona do pompy zabudowanej pod blatem kuchennym. Wyposażenie ruchome - zestaw kuchenny, lodówka pod blatem, zlew. 3.2.WC dla niepełnosprawnych Podłoga - jak w 3.1, ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych malowane farbą zmywalną, sufit podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych, gładki, malowany farbą akrylową. Drzwi drewniane, gładkie, z ościeżnicą obejmującą ścianę wykończone opaskami z samozamykaczem, otworami wentylacyjnymi w dolnej części i blokadą zamka od wewnątrz. Oświetlenie - jak w 3.1, ogrzewanie - jak w 3.1, wentylacja - jak w 3.1, woda zimna doprowadzona do umywalki i do kranu ze złączką pod umywalką, woda ciepła doprowadzona do umywalki i do kranu ze złączką pod umywalką, z termy elektrycznej w pomieszczeniu socjalnym. Kanalizacja ściekowa odprowadzona do pompy zabudowanej w pomieszczeniu socjalnym. Wyposażenie ruchome - duża umywalka z baterią sztorcową uruchamiana długą dźwignią lub na podczerwień, muszla klozetowa, uchwyty boczne dla niepełnosprawnych, suszarka elektryczna do rąk. 3.3.Przedsionek Podłoga - jak w 3.1 i 3.2, ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych, malowane farbą akrylową, sufit - jak w 3.2, drzwi drewniane, gładkie z ościeżnicą obejmującą ścianę wykończone opaskami z samozamykaczem. Oświetlenie - oprawy wpuszczane w sufit podwieszony. 3.4. Magazyn Podłoga - istniejąca podłoga klinkierowa, ściany działowe - jak w 3.3., ściany zewnętrzne - istniejące, oczyszczone, malowane farbą akrylową, strop - istniejący strop drewniany lub sufit jak w 3.2., drzwi wewnętrzne- drewniane, gładkie z ościeżnicą obejmującą ścianę wykończone opaskami, drzwi zewnętrzne - istniejące, oświetlenie - 2 oprawy świetlówkowe podwieszone do sufitu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Oferta winna obejmować całość zamówienia i być sumą wszystkich kosztów. 2. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób: Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy na bazie załączonego przedmiaru robót w układzie kosztorysowym w taki sposób, że dla każdej pozycji przedmiaru określi cenę jednostkową i wyliczy wartość pozycji wymnażając cenę jednostkową przez ilość jednostek przedmiarowych. Suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych będzie stanowiła wartość ofertową. Jeśli wykonawca przy którejś z pozycji kosztorysowych nie wstawi ceny jednostkowej i nie wyliczy jej wartości; będzie to potraktowane, że wartość tej pozycji została uwzględniona w innej pozycji kosztorysowej. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Ceny jednostkowe powinny zawierać w sobie koszty związane z wykonaniem wszystkich prac określonych w punkcie I - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA z uwzględnieniem warunków i sposobu ich wykonania po szczegółowym zapoznaniu się z projektem i terenem. 3. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty zgodnie z art. 88 niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1). Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik 1/2), 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7). Wykaz robót budowlanych - na załączniku nr 1/3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym obiektów podlegających konserwatorowi zabytków z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 8). Wykaz podstawowej kadry technicznej - na załączniku nr 1/ 4, która będzie wykonywać zamówienie: w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami przy obiektach zabytkowych. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10). Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 1/ 5, 11). Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający odrzuci ofertę, która spełnia przesłanki art. 89 ust 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach