Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6, 2. Wspólny słownik zamówień ( CPV ) 45.00.00.00 - 7; 45.40.00.00 - 1; 45.26.19.20 - 9; 45.26.19.10 - 6; 45.26.00.00 - 7; 45.26.12.00 - ; 45.26.20.00 - 1. 3. Zakres robót obejmuje : 1) konserwację drewnianych dźwigarów dachowych, 2) wymianę rynien i rur spustowych, 3) remont części pomieszczenia 0056. Ad1) konserwacja drewnianych dźwigarów dachowych nad wejściem przy bankomacie w tym: - wykonanie konserwacji i renowacji drewnianych dźwigarów dachowych z usunięciem starych powłok malarskich, oczyszczeniem miejsc zaatakowanych sinizną oraz przygotowanie podłoża do impregnacji, - trzykrotne malowanie farbą zapewniającą utrzymanie istniejącego koloru, - wykonanie 5 warstw powłok lakierniczych zapewniających zaimpregnowanie powierzchni drewna. Ad 2) wymiana rynien i rur spustowych w tym: - roboty demontażowe, - wymiana wszystkich rynien i rur spustowych na rynny z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 150 mm i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 120 mm, - wymiana pasów nad i pod rynnowych, - włączenie nowych rur spustowych do istniejących czyszczaków kanalizacji deszczowej, Ad3. remont części pomieszczenia 0056 w tym: - montaż 2-ch ścianek gipsowo - kartonowych z płyt wodoodpornych i ognioodpornych, na rusztach z profili metalowych z wypełnieniem, wełną mineralną, - montaż 2-ch szt. stolarki drzwiowej wewnętrznej o wymiarach w świetle 90cm x200 cm wraz z ościeżnicami regulowanymi, opaskami, klamkami i wkładkami patentowymi, - malowanie ścian dwukrotnie farbą emulsyjną, zmywalną w jasnym kolorze wraz z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem. 4. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie po wykonanych pracach, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 5. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 .- dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 7. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy (rękojmia 39 miesięcy) 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 9. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 10. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi i zestawieniem materiałów oraz kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia, do dnia podpisania umowy. Kosztorysy te będą wykorzystane do obliczenia wynagrodzenia w przypadku wykonania części zamówienia oraz ustalenia wartości zamówień dodatkowych i uzupełniających . W takim przypadku cena robót zostanie obliczona na podstawie parametrów cenotwórczych z kosztorysu ofertowego ,a ceny materiałów na podstawie średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach