Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 45000000-7 roboty budowlane; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45330000-9 roboty instalacyjne wod. - kan. i sanitarne; 45331210-1 instalowanie wentylacji; 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne; 45421100-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca. Zakres prac obejmuje : 1) kompleksowy remont 4 łazienek w budynku głównym (administracyjnym), 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont daszku nad wejściem w pawilonie dla studentów. Ad1) Kompleksowy remont 4 łazienek w budynku głównym (administracyjnym) Roboty budowlane w tym: - roboty rozbiórkowe , skucie tynków, przebicia stropów, - roboty murarskie, naprawa stropów po przebiciach, wykonanie nowych tynków, - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą akrylową, zmywalną do pomieszczeń mokrych grzyboodporną w jasnym kolorze np. dulux, sigma lub równoważną z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, - wymiana posadzek wraz z podbudową (wymiana wszystkich warstw posadzkowych) z warstwą wierzchnią z terakoty antypoślizgowej w pomieszczeniach sanitariatów, - wymiana płytek ściennych na płytki w dwóch kolorach w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne z dekorem, z fugami do pomieszczeń mokrych z dostawą i montażem nad umywalkami luster klejonych w pomieszczeniach sanitariatów, - przestawienie ścianki działowej rozdzielającej pomieszczenia sanitariatów damskich i męskich na piętrze do osi symetrii, tak aby w/w pomieszczenia miały jednakową szerokość, - zabudowa z płyt wodoodpornych gipsowo-kartonowych pionów i instalacji (w tym kanałów wentylacji mechanicznej) z wstawieniem drzwiczek rewizyjnych np. do zaworów, - wymiana drzwi wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach na drzwi z okleiną drewnianą (fornir) z przeszkleniem górnym szkłem matowym z podcięciem dolnym zapewniającym wentylację, z ościeżami regulowanymi np. typu Porta lub równoważne, z obróbkami oraz pomalowaniem wokół (estetyka pomieszczeń w tym korytarza nie może ulec pogorszeniu po wykonaniu prac) Roboty sanitarne w tym: - demontaż pionów i przewodów wod.- kan wraz z armaturą, kanałów i kratek wentylacyjnych oraz przepływowych podgrzewaczy wody, - remont przewodów wod-kan i c.w.u. wraz z cyrkulacją w pomieszczeniach hydroforni, kotłowni i pomieszczeniu przyległym do niej oraz w przygotowalni i korytarzu w zakresie związanym z remontem sanitariatów, - montaż pionów i instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej z zastosowaniem przewodów z PCV niskoszumowego, - montaż grzałki elektrycznej o mocy 6 kW z osprzętem w istniejącym podgrzewaczu pojemnościowym zamontowanym w kotłowni, - montaż w kotłowni na przewodzie cyrkulacyjnym pompy o wydajności nie mniejszej niż 50 l/h i wys. podnoszenia min. 2,0 m z zaworami odcinającymi i obejściem z zaworem, - wymiana zlewu na zlewozmywak z blachy nierdzewnej, - montaż misek ustępowych wiszących np. systemu firmy Geberit lub równoważne, - montaż umywalek z półpostumentami w standardzie np. Nova Top firmy Koło lub równoważne, - montaż baterii umywalkowych stojących jednouchwytowych np. w standardzie firmy Oras lub równoważne (z gwarancją na min. 5 lat), przy wyborze baterii należy uwzględnić ,że będą one pracować na wodzie twardej (z własnego ujęcia Stacji) - wykonanie brodzików murowanych z drzwiami ze szkła hartowanego nieprzezroczystego szerokości 90 cm np. typu Koło lub równoważne, - montaż wpustów podłogowych z kołnierzem izolacyjnym i wyjmowanym syfonem np. typu Viega lub równoważne, - wymiana przewodów wody zimnej na trasie oznakowanej na rysunku, - montaż magnetyzera w hydroforni, - wykonanie odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej, - montaż zaworów czerpalnych, - montaż zaworów odcinających, - czyszczenie mechaniczne zbiorczego przewodu kanalizacji sanitarnej ułożonego pod posadzką na poziomie parteru, - wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki 2-u płytowe, 2-u konwektorowe, o mocy grzewczej nie niższej niż moc grzewcza istniejących grzejników, wraz z wymianą rur przyłącznych fi 15 oraz zaworów termostatycznych z głowicami wzmocnionymi zabezpieczonymi przed kradzieżą i zaworów odcinających fi 15 na powrotach z grzejników, - wymiana przewodu zasilającego c.o. fi 40 na nowy po trasie pokazanej na rysunku. - wykonanie płukania i próby szczelności instalacji co, na której były prowadzone roboty, - wykonanie izolacji przewodów otulinami z pianki PE grubości min 20 mm w osłonie z PCW, - wykonanie wentylacji mechanicznej z montażem osobnego wentylatora wydajności min. 150m3/h dla każdego pomieszczenia WC sterowanego na parterze przez wyłączniki światła ze zwłoką, na piętrze czujką ruchu. Miejsce montażu czujki ruchu musi zostać uzgodnione z inspektorem nadzoru przed montażem. Roboty elektryczne w tym: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi,4 przepływowymi podgrzewaczami wody zlokalizowanymi na I piętrze, tablicy TP, - montaż nowej instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetleniowej z oprawami oświetleniowymi, osprzętem wraz z wykonaniem nowej tablicy bezpiecznikowej TP z przystosowaniem do nowych obwodów, - rozbudowa tablicy RG o dodatkowe zabezpieczenia, - montaż instalacji elektrycznej zasilającej oraz sterującej dla potrzeb wentylacji mechanicznej (na parterze sterowanie wentylatorami wykonać wyłącznikami oświetlenia) wraz z podłączeniem, uruchomieniem, regulacją czujek ruchu i pracy wentylatorów, Roboty towarzyszące w tym: - rozbiórkowe, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów elektrycznych tym natężenia oświetlenia, prób w tym szczelności, wydajności wentylacji, zapewnienie opinii kominiarskiej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. Ad 2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont daszku nad wejściem w pawilonie dla studentów. Roboty budowlane w tym: - wymiana okien na okna PCV z profilami drewnopodobnymi od strony zewnętrznej (dopasowane do okien w budynku głównym - przed zamówieniem uzgodnić kolor z Administracją obiektu), wewnątrz w kolorze białym, minimum 5-cio komorowe rozwierno-uchylne o identycznym podziale jak okna istniejące z szybami typu termofloat o współczynniku K nie większym niż 1,1 z okuciami antywłamaniowymi i klamkami metalowymi, - wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze dopasowanym do koloru elewacji i wewnętrznych na parapety z konglomeratu szerokości 15 cm, - wymiana drzwi wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach na drzwi drewniane pełne wraz z ościeżnicą regulowaną, - wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi ocieplone z ramiakiem dębowym, obłożony dwiema wytłoczkami z włókna szklanego z wypełnienie twardą pianką poliuretanową z ościeżnicą dębową, uszczelką wpuszczoną i progiem dębowym, - wymiana glazury w pomieszczeniu kuchni na płytki w dwóch kolorach w standardzie Opoczno, Tubądzin lub równoważne, - malowanie farbami akrylowymi w kolorze jasnym pomieszczeń i korytarza z naprawą podłoża i szpachlowaniem wraz z malowaniem farba olejną lamperii na korytarzu do wysokości 1,5 m, - naprawa daszku nad wejściem papą termozgrzewalną (dwie warstwy) z wymiana blacharki - naprawa tynku przy drzwiach wejściowych wraz z malowaniem tynku na zewnątrz - wymiana schodów zewnętrznych na schody betonowe z wycieraczką, Roboty towarzyszące w tym: - roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów elektrycznych, wydajności wentylacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco porządku w rejonie prowadzonych prac oraz terenu np. wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych np. płytki, oprawy oświetleniowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem użytkownika i inspektorem nadzoru. 3. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji min. 36 miesięcy, okres obowiązywania rękojmi nie może zakończyć się wcześniej niż z upływem 3 miesięcy od dnia zakończenia okresu gwarancji. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 5. Należy przyjąć wysoką jakość wykonywanych robót. 6. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 7. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie zbliżone właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 9 do SIWZ (dokumentacja techniczna) i załączniku nr 8 do SIWZ (projekt umowy). 9.Termin rozpoczęcia - 01.10.2012 r., termin zakończenia - 30.11.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Miejsce złożenia wadium: Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-75/12/SW - Roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8 lit. d). b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Szczegóły podane są w rozdziale VII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach