Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku magazynowym nr 45 w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 10/WOG/RB/Infrastr./14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku magazynowym nr 45 w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 10/WOG/RB/Infrastr./14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku magazynowym nr 45 w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: wykucie starych okien i drzwi, wywóz gruzu i elementów z rozbiórki, uporządkowanie terenu; montaż stolarki okiennej PCV i montaż stolarki drzwiowej stalowej klasy odporności minimum 5; rozbiórka pokrycia dachu w części ujętej do remontu; pokrycia dachu w części remontowanej z dachówki rozbiórkowej oraz uzupełnienie pokrycia dachu z dachówek nowych; zamontowanie folii paroizolacyjnej w remontowanej części dachu; wymiana obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych; demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych z uzupełnieniem w urządzenia do czyszczenia i z zabezpieczeniem rynien w odpowiednie zbiorniczki zamontowane na odpływach rynien; wymiana parapetów zewnętrznych we wszystkich oknach oraz parapetów wewnętrznych w oknach wymienianych; szpachlowanie nierówności i ubytków na ścianach, sufitach i ościeżach, zamurowanie przejść w ścianach na poddaszu po przejściach rur wentylacyjnych, malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz jednokrotne ścian elewacji farbami fasadowymi z zachowaniem istniejących kolorów; wymiana zmurszałych i uzupełnienie niezbędnych do wymiany elementów drewnianych konstrukcji dachu; murłat, podwalin, podsufitki, końcówek krokwi, oraz impregnacja ognioochronna, grzybobójcza całej konstrukcji drewnianej dachu; montaż i demontaż rusztowań rurowych przyściennych do wymaganej wysokości zgodnie z przepisami BHP; naprawa nawierzchni chodników przy budynku; montaż instalacji odgromowej budynku oraz oświetlenia zewnętrznego; wywóz gruzu i uporządkowanie terenu budowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 3 - Dokumentacja rysunkowa. 4. Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określonych w załącznikach do niniejszej SIWZ. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek nr 45 w kompleksie koszarowym w Koszalinie, ul. 4 - go Marca. 6. Informacja o Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych robót budowlanych. 7. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium w wysokości - 4948,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach