Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: roboty remontowe budowlane Część II: roboty remontowe drogowe

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: roboty remontowe budowlane Część II: roboty remontowe drogowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45442100-8 Roboty malarskie, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 Tynkowanie, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233140-2 Roboty drogowe. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. 1-go Maja 12, według części: część I -roboty remontowe budowlane, część II -roboty remontowe drogowe, 3. W ramach robót należy wykonać: - w części I: 1) malowanie 5 pokoi z przedsionkami, 3 kuchni i 14 łazienek, w tym: a) odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie b) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich c) zagruntowanie malowanych podłoży d) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem e) malowanie rur w kolorze ścian 2) wymiana wykładziny na korytarzach i w 21 pokojach oraz 18 przedpokojach, w tym: a) demontaż listew przyściennych b) rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych do stropu c) wymiana legarów d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej gr. 2 mm e) wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej gr. 10 cm f) ułożenie płyty OSB twardej gr. 22 mm g) ułożenie posadzki z wykładzin zgrzewalnych, rulonowych PCV o gr. min 2 mm, o najwyższej odporności na ścieranie, elektrostatycznej, przeznaczonej do budynków użyteczności publicznej wraz przygotowaniem podłoża i ułożeniem warstwy wyrównującej z wylewki samopoziomującej h) ułożenie listew przyściennych z PCV i) zabezpieczenie wykładziny powłoką ochronną przed zbyt szybkim zabrudzeniem j) montaż profili aluminiowych progowych 3) wymiana 52 szt. drzwi wewnętrznych i 2 szt. drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami, w tym: a) demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą b) montaż kompletnych drzwi wewnętrznych, akustycznych, pełnych z ościeżnicą regulowaną wraz z okuciami antywłamaniowymi, zamkiem patentowym o zwiększonej wytrzymałości c) demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą d) montaż kompletnych drzwi zewnętrznych drewnianych, akustycznych, pełnych z ościeżnicą regulowaną wraz z okuciami antywłamaniowymi, 2 zamkami patentowymi klasy C o zwiększonej wytrzymałości , ciepłych o współczynniku K nie większym niż 1,3 e) wykonanie obróbek ościeży po robotach montażowych wraz z towarzyszącymi robotami malarskimi (estetyka pomieszczeń po wymianie drzwi nie może ulec pogorszeniu) 4) wymiana armatury w pralni wraz z wymianą instalacji sanitarnych, w tym: a) wymiana przyborów sanitarnych wraz z armaturą b) wymiana rurociągów kanalizacji sanitarnej wraz z osprzętem c) wymiana rurociągów wodnych wraz z armaturą odcinającą d) montaż zaworów czerpalnych e) wykonanie izolacji termicznej rurociągów wodociągowych f) wykonanie płukania instalacji g) montaż przyborów sanitarnych wraz z osprzętem h) demontaż istniejącego grzejnika i) wpięcie w istniejące rurociągi centralnego ogrzewania j) montaż grzejnika higienicznego wraz z armaturą grzejnikową odcinającą i regulacyjną k) regulacja i uruchomienie grzejnika l) wykonanie prób szczelności m) malowanie istniejących rurociągów 5) remont instalacji telefonicznej na piętrach w korytarzach, w tym: a) montaż pięciu gniazd telefonicznych na korytarzach ( po jednym na każdym piętrze ) w miejscach uzgodnionych z administracją budynku b) wymiana instalacji telefonicznej z ułożeniem nowych listew PCV od centrali telefonicznej zlokalizowanej w portierni do gniazd telefonicznych zlokalizowanych na korytarzach wszystkich pięter budynku c) dostawa, podłączenie i uruchomienie 5 aparatów telefonicznych d) pomalowanie listew PCV w kolorze ścian 6) remont śmietnika, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe b) odtworzenie fundamentów i ścian śmietnika wraz z ich otynkowaniem i malowaniem c) wykonanie podłoża betonowego śmietnika d) odtworzenie obudowy śmietnika z zastosowaniem siatki stalowej ocynkowanej powlekane wraz z montażem drzwi z wypełnieniem z siatki, zamykanych na zamek patentowy e) montaż daszka z blachy trapezowej wraz z opierzeniem - w części II: W ramach robót należy wykonać remont częściowy ciągów komunikacyjnych oraz parkingu, w tym: a) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni drogowych z krawężnikami i nawierzchni chodników przy budynku DS nr 8 b) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki c) roboty ziemne z pracami pomiarowymi d) wykonanie podbudowy z zagęszczeniem podłoża wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego geosiatką o sztywnych węzłach e) wykonanie nawierzchni drogowej i miejsc postojowych częściowo z materiału z odzysku (płyty betonowe sześciokątne typu trylinka), pozostałej części z kostki betonowej gr. 8 cm f) wykonanie krawężników betonowych wraz z ławami g) wykonanie chodników wraz z obrzeżami h) regulacja pionowa studzienek i) uporządkowanie terenu z zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - dla obu części - roboty towarzyszące: Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące: np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe, obsługa geodezyjna, próby, uruchomienie instalacji, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wraz operatem geodezyjnym dla robót zewnętrznych itp. 4. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 6. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i inspektorem nadzoru. 7. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. 8. Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 9. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ - odpowiednio do części I, II. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. 11. Wszelkie podane w dokumentacji projektowej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę jednoznaczną. Podanie ceny wariantowej wyrażonej w widełkach cenowych lub zawierającej warunki i zastrzeżenia spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio do części: a) dla części I: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) b) dla części II: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 3 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej, odpowiednio do części postępowania, należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie numer A120-211-92/14/RR - Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego, w częściach: część I - roboty remontowe budowlane, część II - roboty drogowe, ze wskazaniem części na którą wadium jest wniesione. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 13. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach