Przetargi.pl
Roboty remontowe sanitariatów uczniowskich, modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz c.o. w pomieszczeniach sanitarnych i wymiana stolarki okiennej w salach lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 9: Szkoły Podstawowej Nr 31 i Gimnazjum Nr 12 w Gdyni

Zespół Szkół Nr 9: Szkoły Podstawowej Nr 31 i Gimnazjum Nr 12 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-007 Gdynia, ul. Chylońska 227
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 782 11 51 , fax. 0-58 782 11 50
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 9: Szkoły Podstawowej Nr 31 i Gimnazjum Nr 12
    ul. Chylońska 227 227
    81-007 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 782 11 51, fax. 0-58 782 11 50
    REGON: 00021553900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe sanitariatów uczniowskich, modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz c.o. w pomieszczeniach sanitarnych i wymiana stolarki okiennej w salach lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 9: Szkoły Podstawowej Nr 31 i Gimnazjum Nr 12 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie : robót remontowych sanitariatów uczniowskich, modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz c.o. w pomieszczeniach sanitarnych i wymiany stolarki okiennej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie jest zabezpieczona wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu lub budynku, o wartości netto minimum 30 000,00 zł 4. wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i 1 osoba z uprawnieniami do sprawdzenia, kontroli i montażu instalacji sanitarnych i c.o.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wyżej wymienione warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3, wraz z informacjami na temat ich uprawnień 6. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs9gdynia.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach