Przetargi.pl
Roboty remontowe i modernizacyjne w obiektach oświatowych w Bojanowie

Gmina Bojanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-940 Bojanowo, Rynek 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5456230 , fax. 065 5456640
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanowo
    Rynek 12 12
    63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5456230, fax. 065 5456640
    REGON: 41105053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe i modernizacyjne w obiektach oświatowych w Bojanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na cztery niezależne zadania i obejmuje wykonanie: 1) Zadanie 1 - Remontu pokrycia dachu i więźby dachowej w budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanym przy ul. Lipowej 2 w Bojanowie 2) Zadanie 2 - Modernizację toalet dla chłopców w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Drzymały 29 w Bojanowie 3) Zadanie 3 - Wymiany drzwi i malowanie korytarza na parterze budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Drzymały 29 w Bojanowie 4) Zadanie 4 - Malowanie klatek schodowych w budynku Gimnazjum zlokalizowanym przy ul. Lipowej 2 w Bojanowie przy czym: Zadania 1 obejmuje wykonanie przede wszystkim : - wymiany nakryw betonowych na kominach - rozbiórki spękanego komina i murowanie nowego komina na poddaszu i ponad dachem - oczyszczenia i przetarcia tynków kominów ponad dachem - obróbki z papy zgrzewalnej kominów ponad dachem - wymiany rynien, części rur spustowych i wyłazu dachowego - rozbiórki podsufitki z tynku na trzcinie i deskach na poddaszu - wymiany spróchniałych i uzupełnienie brakujących elementów konstrukcji drewnianej dachu Zadania 2 obejmuje wykonanie przede wszystkim : - wymiany rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i wykonanie nowego pokrycia z 1 warstwy papy zgrzewalnej na dachu przybudówki - demontażu urządzeń sanitarnych, rozbiórka ścianek kabin ustępowych, skucie okładzin ścian z płytek, wyrównanie podłoża - wykonanie przeróbek podejść do urządzeń sanitarnych, wymiana kanalizacji podposadzkowej - okładziny ścian z płytek glazurowanych i posadzka z płytek podłogowych - sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych na ruszcie podwójnym z profili ocynkowanych - izolacji z wełny mineralnej gr. 15 cm z izolacją paroszczelną - ścianki kabin ustępowych z płyt wiórowych gr. 30 mm obustronnie laminowanych - dostawy i montażu nowego wyposażenie sanitarnego - muszle ustępowe, umywalki i pisuary - dostawy i montażu wyposażenia - pojemniki na papier i mydło, suszarki do rąk - montażu opraw i osprzętu elektrycznego Zadania 3 obejmuje wykonanie przede wszystkim: - powiększenia istniejących otworów drzwiowych, obróbka i dostawa i montaż 11 szt drzwi wewnętrznych - wymiany 1 szt drzwi zewnętrznych drewnianych - wymiany szpachli gipsowych na stropie łukowym w holu - oczyszczenie i malowanie 2x farbą emulsyjną sufitów i ścian holu i korytarza - naprawy uszkodzeń istniejącej lamperii olejnej i malowanie 2x farbą olejną - malowanie 2x farbą olejną stolarki drzwiowej Zadania 4 obejmuje wykonanie przede wszystkim: - demontaż rurociągu stalowego wraz z wykuciem wsporników i zamurowaniem bruzd - naprawa stopni obłożonych masą lastryko - zeskrobanie powłok malarskich i spękanej szpachli gipsowej - naprawa spękań tynku z uzupełnieniem - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych - gruntowanie podłoży z przyklejeniem siatki z włókna szklanego - wykonanie gładzi gipsowych - malowanie podłoży gipsowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach