Przetargi.pl
Roboty remontowe dachu budynku Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej w Warszawie.

Dom Dziecka Nr 1 im. Maryny Falskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-830 Warszawa, Al. Zjednoczenia 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 83426 24 , fax. 022 8342624
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 1 im. Maryny Falskiej
    Al. Zjednoczenia 34 34
    01-830 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 83426 24, fax. 022 8342624
    REGON: 00023259000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdziecka1.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka opiekuńczo-wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe dachu budynku Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych dachu budynku Domu Dziecka nr 1 im. Maryny Falskiej w Warszawie. Zakres obejmuje: 1. Roboty pokryciowe z papy termozgrzewalnej w ilości ca. 1430 m2. 2. Wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej gr 0,60mm w ilości ca. 215 m2. 3. Wymiana rynien z blachy cynkowo-tytanowej półokrągłych o śr 15cm w ilości ca. 230 mb. 4. Wymiana rur spustowych i wentylacyjnych okrągłych z blachy cynkowo-tytanowej o śr. 15 cm w ilości ca. 150mb. 5. Wymiana wpustów (sztucerów) z blachy cynkowo-tytanowej w ilości 14 szt. 6. Naprawa pokrycia polegająca na obróbce kominów papa termozgrzewalna w ilości ca.210 m2. 7. Wzmocnienie istniejących krokwi drewnianych poprzez nabicie jedno i dwustronne bali drewnianych w ilości ca.150 mb. 8. Montaż siatki ochronnej wykonanej z tworzywa o szerokości nie mniejszej niż 17 cm przeciw liściom na rynny w ilości ca. 230 mb. 9. Wymiana przewodów wyrównawczych instalacji odgromowej mocowanej na wspornikach przyklejanych do podłoża z papy w ilości ca. 440 mb. 10. Jw. lecz uszczelnienie szyb naświetla dachowego w ilości 6 m2. 11. Wymiana uszkodzonych krokiew o przekroju 16x16cm i długości 4.5m w ilości 160 mb o przekroju drewna 16x16 cm. 12. Wymiana poszycia dachowego z desek gr 25mm na styk ca. 230 m2. 13. Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej przeciw grzybicznie i pożarowo ca. 2200 m2. 14. Wymiana desek czołowych (okapowych) ca. 230 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) do dnia 01.10.2015 r., do godz. 10:00. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzoną przez niego za zgodność z oryginałem kopię dowodu wniesienia wadium, z oznaczeniem nazwy przetargu, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 2) W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Nr konta Zamawiającego: 46 1030 1508 0000 0005 5006 0051, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 powołanej ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka1.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach