Przetargi.pl
Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych murarsko - tynkarsko - malarskich, stolarsko - ciesielskich w nieruchomościach będących w zasobie Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, w następującym zakresie: 1) wykonywanie napraw i uzupełnień tynków; 2) wymiana tynków w lokalach, 3) naprawa i uzupełnienie tynków na elewacjach budynków, komórek i garaży, 4) wymiana i naprawa stolarki okiennej piwnic, 5) wymiana i naprawa stolarki drzwiowej i podłóg w lokalach, 6) naprawa i wymiana okuć stolarki drzwiowej i drewnianej okiennej, 7) roboty ślusarskie, 8) zabezpieczenie pustostanów i lokali po eksmisjach, 9) naprawa lub przemurowanie ścianek działowych w lokalach, piwnicach i garażach, 10) malowanie mieszkań, klatek schodowych, 11) naprawa płyt balkonowych w zakresie tynków, odwodnienia i izolacji, 12) naprawa posadzek betonowych, 13) roboty malarskie po naprawach lub wymianach tynków i innych robotach, 2. Opis przedmiotu zamówienia określa również Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przedmiary robót i wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Roboty będą realizowane w lokalach mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeniach tymczasowych i lokalach użytkowych, na klatkach schodowych, piwnicach, komórkach i garażach oraz elewacjach budynków wchodzących w zasób komunalny Miasta Słupsk, będących własnością Miasta Słupsk i wspólnot mieszkaniowych, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 4. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 7. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości, dla każdej z części: 10 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na wykonanie robót ogólnobudowlanych w nieruchomościach Miasta Słupsku nr sprawy 18/DPZ/RB/2015, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1-4 Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach