Przetargi.pl
roboty modernizacyjno-remontowe, składające się z 4 odrębnych części, które zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach budynków A, B i C Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 oraz w pomieszczeniach użytkowanych przez MI w budynku przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie.

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6301649 , fax. 022 6301649
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6 4/6
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6301649, fax. 022 6301649
    REGON: 00012464700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty modernizacyjno-remontowe, składające się z 4 odrębnych części, które zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach budynków A, B i C Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 oraz w pomieszczeniach użytkowanych przez MI w budynku przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa: - dla części I zamówienia: modernizacja klatki schodowej w budynku B - załącznik nr 1; - dla części II zamówienia: remont pomieszczeń w budynkach A, B i C i ul. Wspólna 2/4 - załącznik nr 1a; - dla części III zamówienia: modernizacja pomieszczeń w budynku A - załącznik nr 1b; - dla części IV zamówienia: wykonanie instalacji chłodu w pomieszczeniach budynku A - załącznik nr 1c. Zakończenie robót dla poszczególnych części zamówienia nastąpi: 1) dla części I zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie 25 dni od daty rozpoczęcia robót; 2) dla części II zamówienia: 365 dni kalendarzowych (12 miesięcy) od daty podpisania umowy; 3) dla części III zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie 45 dni od daty rozpoczęcia robót; 4) dla części IV zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 19 000 złotych (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) dla całości zamówienia (cz. I + II + III + IV) lub dla określonych jego części: - dla I części zamówienia w wysokości: 1 000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla II części zamówienia w wysokości: 9 000 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych), - dla III części zamówienia w wysokości: 4 000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych), - dla IV części zamówienia w wysokości: 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) które należy wnieść na okres związania ofertą. 1. Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą, m. in.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: NBP O/O W - wa, nr: 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w pkt 1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na roboty modernizacyjno-remontowe (zamówienie podzielone na 4 części) w pomieszczeniach budynków A, B i C w Ministerstwie Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 oraz w pomieszczeniach użytkowanych przez MI w budynku przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 4. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Administracyjnego Ministerstwa Infrastruktury, pok. 224, II p., bud A. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X pkt 8, z dopiskiem wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn., że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w czynnych budynkach użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na wartość co najmniej: - 1 100 000 złotych brutto dla całości zamówienia; - 100 000 złotych brutto dla części I zamówienia; - 550 000 złotych brutto dla części II zamówienia; - 200 000 złotych brutto dla części III zamówienia; - 250 000 złotych brutto dla części IV zamówienia. b) dysponują osobami, które posiadają następujące uprawnienia budowlane (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne co do zakresu), tzn.; - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla części IV zamówienia; - do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla części I, II, III i IV zamówienia; - dysponują osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, dla części I, II, III i IV zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn., że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych poniżej oraz w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z rozdz. V pkt 1 ppkt 2) lit. b). Należy dołączyć kopię dokumentu świadczącego o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis na listę jej członków (przynależność do izby) z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto (co najmniej w wartościach podanych w rozdz. V, pkt 1, ppkt 2 lit. a) dla całości zamówienia lub dla określonych jego części zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i spełniających wymagania postawione w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) lit. a) niniejszej SIWZ, (wg załącznika nr 12). 8) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) i 3) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach