Przetargi.pl
Roboty inwestycyjno-remontowe w budynkach Oddziałów Żłobków Miejskich

Żłobki Miejskie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2383292
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobki Miejskie
    ul. Kozielska 71 71
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2383292
    REGON: 27670977600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty inwestycyjno-remontowe w budynkach Oddziałów Żłobków Miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, jeśli w wyniku rozbiórek i demontaży będzie możliwe pozyskanie złomu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna dla pracowników wykonawcy, wygrodzenie terenu robót i strefy niebezpiecznej, daszki zabezpieczające, inne niezbędne prace związane robotami. - wykonana tymczasowe dojścia(utwardzony chodnik) do tarasu lewej części budynku żłobka przy ulicy Mewy 34 na czas realizacji zadania nr 4 - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, lub na podstawie odrębnego porozumienia stron - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 - w przypadkach tego wymagających - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy, jeśli jest wymagane - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt. - będzie przestrzegał i wykonywał postanowienia pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę Poniżej przedstawiono opis uzupełniający przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Zadanie nr 1 Remont okien witrażowych w budynku I Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Berbeckiego 10 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dwóch okien witrażowych znajdujących się na wysokim parterze wieży budynku żłobka Zgodnie z zaleceniem Miejskiego Konserwatora Zabytków okna witrażowe przeznaczono do renowacji. Zaprojektowano także wymianę wewnętrznych okien PCV wraz z wymianą fragmentu ścianki działowej i uzupełnieniem stropu by umożliwić otwieranie okien poddanych renowacji (otwieranie do wietrzenia i mycia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.1). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 8.1). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.1). Zadanie nr 2 Remont murka od ogrodu w I Oddziale Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Berbeckiego 10 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu murka od ogrodu wraz z dostawą i montażem furtki pełnej wyposażonej w zamek patentowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.2). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.2). Zadanie nr 3 Remont nawierzchni tarasu w III Oddziale Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Żeromskiego 26a Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem tarasu grupy I oraz usunięcie skutków przecieków w pomieszczeniach pod tarasem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.3). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.2). Zadanie nr 4 Modernizacja strefy wejścia do części parterowej budynku w II Oddziale Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Mewy 34. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacja strefy wejścia obejmująca remont schodów, pochylni i wiatrołapu oraz montaż platformy dla niepełnosprawnych zlokalizowanej przy parterowej części budynku. Do części parterowej budynku prowadzą schody żelbetowe z okładziną z płytek chodnikowych oraz żelbetowa pochylnia. Wiatrołap wykonany jest w konstrukcji żelbetowej z wypełnieniem z pustaków szklanych. Stan techniczny elementów kwalifikuje je do remontu. Zaprojektowano wymianę nawierzchni pochylni wraz z wymianą balustrad, remont odtworzeniowy schodów wraz z wymianą balustrad. Ponieważ pochylnia nie spełnia warunków dostępności dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano dodatkowo platformę pionową dla osób z dysfunkcją ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.4). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 8.2). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.3). Zadanie nr 5 Rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu szatni kucharki w IV Oddziale Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 71. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu szatni kucharki oraz dostawa i montaż umywalki narożnej z baterią stojącą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.5). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.2). Zadanie nr 6 Wymiana stolarki okiennej w części parterowej budynku II Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Mewy 34. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki drewnianej na stolarkę PCW, wyposażoną w nawiewniki, wraz z wymianą parapetów i wykonaniem obróbek ościeży zewnętrznych, wewnętrznych i uzupełniającymi pracami malarskimi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.6). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 9.2). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat , licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. Wszystkie zastosowane elementy budynku powinny być nierozprzestrzeniające ognia (NRO). Wszystkie elementy konstrukcji obiektu (ścianki działowe, podłogi, elementy okładzin ściennych) powinny zostać wykonane z materiałów niepalnych lub niezapalnych. b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach użyteczności publicznej. c) pracę innego wykonawcy na tym samym oddziale żłobka d) zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zakazu wykonywania głośnych prac w godzinach od 12.00 do 14.00 Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach