Przetargi.pl
Roboty budowlano -remontowe w budynkach Nr Nr 13,14 i 15 na osiedlu mieszkaniowym Kuraszew w Suchowoli.

Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul.Stephensona 5a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5632806 , fax. 082 5632806
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie
    ul.Stephensona 5a 5a
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5632806, fax. 082 5632806
    REGON: 00059415200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwdi.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano -remontowe w budynkach Nr Nr 13,14 i 15 na osiedlu mieszkaniowym Kuraszew w Suchowoli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlano-remontowych w budynkach Nr Nr 13,14 i 15 na osiedlu mieszkaniowym Kuraszew w Suchowoli w zakresie wykonania następujących robót: 1.Wykonania izolacji pionowych ścian w budynkach Nr Nr 13,14 i 15 wraz z odwodnieniem terenu: a) roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i izolacji pionowych, b) rozebranie chodników - opasek, c) oczyszczanie powierzchni ścian i uzupełnienie tynków, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, e) zasypanie wykopów, f) wykonanie chodników -opasek. 2. Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Nr 15 a) odbicie tynków wewnętrznych i rozebranie obróbek blacharskich, b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, c) montaż drzwi aluminiowych, d) montaż okien z PCV e) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, 3.Docieplenia ścian budynku Nr 15 styropianem FS-20 gr.14 cm i wykonanie elewacji metodą lekko - mokrą : a)oczyszczenie elewacji z luźnych i odspojonych fragmentów wyprawy tynkarskiej, b)uzupełnienie ubytków wyprawy tynkarskiej elewacji, c)montaż styropianu d)wykonanie tynków e)malowanie Adres: Suchowola, osiedle Kuraszew, gmina Wohyń, powiat radzyński ,województwo lubelskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4 000,00 zł, słownie zł: cztery tysiące 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami branży konstrukcyjno- budowlanej, - należycie zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, od daty wszczęcia postępowania minimum 2 roboty polegające na wykonaniu prac budowlano -remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - wykażą się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy w okresie 2006, 2007, 2008 nie niższym niż 300 000 PLN, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000,00 PLN, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ według formuły - spełnia/nie spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.3 a, wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, c) dokumenty stwierdzające, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat,od daty wszczęcia postępowania ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym wykonanie minimum 2 robót budowlano - remontowych o wartości nie mniejszej niż 100 000PLN każda. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006, 2007, 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykaże roczny przychód netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy nie niższy niż 300 000 PLN, b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2a, 2b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach