Przetargi.pl
Roboty budowlano- remontowe dotyczące wykonania izolacji pionowych w budynkach Nr Nr 76,77 i 78 na osiedlu mieszkaniowym w Adampolu gmina Wyryki.

Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul.Stephensona 5a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5632806 , fax. 082 5632806
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie
    ul.Stephensona 5a 5a
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5632806, fax. 082 5632806
    REGON: 00059415200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwdi.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano- remontowe dotyczące wykonania izolacji pionowych w budynkach Nr Nr 76,77 i 78 na osiedlu mieszkaniowym w Adampolu gmina Wyryki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlano - remontowych na osiedlu mieszkaniowym w Adampolu w zakresie: 1.Wykonania izolacji pionowych ścian w budynkach Nr Nr 76, 77 ,78 wraz z odwodnieniem terenu, a) roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i izolacji pionowej, b) rozebranie chodników - opasek, c) oczyszczenie powierzchni ścian uzupełnienie tynków, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, e) zasypanie wykopów, f) wykonanie chodników - opasek. 2.Malowania pomieszczeń kotłowni. 3.Uzupełnienia instalacji odgromowej budynków Nr Nr 76, 77 i 78 wraz z pomiarami . Adres: Adampol, gmina Wyryki - powiat Włodawa , województwo lubelskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 3000,00 PLN słownie trzy tysiące PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami branży konstrukcyjno- budowlanej, -należycie zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat,od daty wszczęcia postępowania minimum 2 roboty polegające na wykonaniu prac budowlano- remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. -wykażą się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy w okresie 2006, 2007, 2008 nie niższym niż 300 000 PLN, -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000 PLN, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt.VI SIWZ według formuły - spełnia/nie spełnia wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca składa następujące dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności b)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3 a, wykonawca wskazał osoby,którymi będzie dysponował, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, od daty wszczęcia postępowania robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym realizacja minimum 2 robot, polegających na wykonaniu prac budowlano- remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł PLN każda 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą roczny przychód netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy nie niższy niż 300 000,00 PLN, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie niższej niż 100 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) pkt. 2a, 2b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające) odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach