Przetargi.pl
Roboty budowlane w Zespole Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie

Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676800 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676800, fax. 024 2676848
    REGON: 61101603400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Zespole Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane w sali gimnastycznej - ocyklinowanie i lakierowanie parkietu - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi 2) roboty budowlane - wykonanie chodnika prowadzącego z budynku Zespołu Szkół do stołówki szkolnej - rozebranie chodnika, krawężników - mechaniczne wyrównanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie chodnika z kostki brukowej 3) roboty budowlane w pomieszczeniach szkoły - korytarze - zerwanie płytek PCV - wylanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej pod posadzki - położenie wykładziny rulonowej - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - obsadzenie ościeżnic drzwiowych 46 sztuk - oblistwowanie drzwi listwami wykończeniowymi - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 4) oboty budowlane, elektryczne, instalacyjne w pomieszczeniach szkoły - szatnia - usunięcie glazury i terakoty - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - obsadzenie ościeżnic drzwiowych - wylanie warstwy wyrównawczej pod posadzki - położenie glazury i terakoty - ułożenie tynków i gładzi gipsowych - malowanie ścian i grzejników - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - demontaż armatury sanitarnej, grzejników 5) roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne w pomieszczeniach szkoły - pracownia chemiczna - zerwanie płytek PCV - ułożenie podłogi z paneli - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - obsadzenie ościeżnic drzwiowych - położenie tynków i gładzi gipsowych - malowanie ścian i grzejników - obudowa belek płytami gips - karton - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - demontaż istniejącej instalacji grzewczej i wodno - kanalizacyjnej (rury, grzejniki) - wykonanie nowej instalacji grzewczej i wodno - kanalizacyjnej: montaż grzejników, umywalki i baterii 6) roboty budowlane, elektryczne w pomieszczeniach szkoły - sala języka angielskiego I - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - wylanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę - obsadzenie ościeżnic drzwiowych - położenie tynków i gładzi gipsowych - ułożenie i lakierowanie parkietu - malowanie ścian i grzejników - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowej instalacji elektrycznej 7) roboty budowlane w pomieszczeniach szkoły - sala języka angielskiego II - położenie podłogi z paneli - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda, b) dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budowlanym i elektrycznym, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ponadto Wykonawcy winni: 5) wnieść wadium, 6) udzielić gwarancji - na okres 36 miesięcy, 7) spełnić pozostałe warunki udziału w postępowaniu (w tym złożyć ofertę zgodnie z treścią siwz). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił, stosując formułę - spełnia - nie spełnia -.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda - wg załącznika nr 3 do siwz; c) harmonogram rzeczowo - finansowy robót - wg załącznika Nr 4 do siwz, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 5 do siwz; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5a do siwz (jeżeli Wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował); f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: budowlanej i elektrycznej oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; g) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 2 do siwz; h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ponadto Wykonawca winien złożyć: i) dokument potwierdzający wpłacenie wadium zgodnie z opisem zawartym w pkt VIII siwz, j) kosztorys ofertowy - 2 egzemplarze, drugi egzemplarz nie spięty z ofertą, k) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę (konsorcja, spółki cywilne). Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne): 1) określała przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia oraz określała ich odpowiedzialność solidarną przed Zamawiającym z tytułu wykonania umowy, 2) była zawarta na czas minimum trwania umowy o zamówienie publiczne powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi, 3) upoważniała jednego z członków konsorcjum lub spółki cywilnej - głównego partnera (lidera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, 4) stwierdzała, że partnerzy będą odpowiedzialni za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania (za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania, również w okresie rękojmi i gwarancji). Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Wspólnie składane są: oferta i dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b, c, d, e, f. Ofertę i w/w dokumenty podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Odrębnie każdy Wykonawca składa: - oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a, g, h. W/w dokumenty i oświadczenie podpisuje każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w: 1) pkt. 1 lit. a) siwz składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl / www.powiatplocki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach