Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie remontów obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021. Sprawa numer: 48/2014/PN/WI

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie remontów obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021. Sprawa numer: 48/2014/PN/WI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontów obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 z podziałem na 7 części: [części zamówienia] 1) Remont klatki schodowej, remont pomieszczeń parteru, remont instalacji sanitarnej i elektrycznej, budynek nr 59 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. 2) Remont ogólnobudowlany polegający na naprawie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, posadzek, remont pokrycia dachu, wymiana i okien i drzwi, budynek nr 64 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. 3) Remont sanitariatów polegający na wymianie izolacji przeciwwilgociowej, instalacji sanitarnej i armatury, instalacji elektrycznej, wymiana okładzin ściennych i posadzek, wymiana drzwi wejściowych, budynek nr 19 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. 4) Remont pokrycia dachu, remont klatek schodowych, remont pomieszczeń siłowni na parterze, remont ogólnobudowlany pomieszczeń 1 piętra, budynek nr 3 kk 1024 ul. 29 Listopada 1, Warszawa. 5) Remont dachu polegający na wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz pokrycie dachu papą renowacyjną, budynek nr 21 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. 6) Remont ogólnobudowlany polegający na remoncie sanitariatów, pomieszczeń biurowych, naprawa ogrodzenia przylegającego do budynku, budynek nr 7 i 7 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. 7) Remont dachu polegający na wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz pokrycie dachu papą renowacyjna, budynek nr 122 kk 0044 ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane (słownik uzupełniający wg załącznika Nr 1 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik Nr 1 do SIWZ tj.: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PRZEDMIARY ROBÓT (26 dokumentów). 3. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia 36 m-cy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. ZAMAWIAJĄCY wymaga przeprowadzenie przez WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia, w których wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na faks wskazany przez WYKONAWCĘ. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie WYKONAWCY lub upoważnieni pracownicy WYKONAWCY. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości 73150,79 zł. (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych 79gr.) w tym na: Część I zamówienia: 12232,94 zł; Część II zamówienia: 3741,01 zł; Część III zamówienia: 6349,15 zł; Część IV zamówienia: 21904,73 zł; Część V zamówienia: 5487,67 zł; Część VI zamówienia: 19370,60 zł; Część VII zamówienia: 4064,69 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do 23.05.2014r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach