Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie naprawy węzłów sanitarnych w budynkach nr 200, 201, 202 w kompleksie wojskowym Stawy; naprawy części instalacji c. o., naprawy posadzek, drzwi wewnętrznych i malowania w budynku nr 171; naprawy węzłów sanitarnych w budynku nr 172; naprawy pokrycia części dachu papą termozgrzewalną i wymiany obróbek blacharskich w budynku nr 78 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 23/14/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie naprawy węzłów sanitarnych w budynkach nr 200, 201, 202 w kompleksie wojskowym Stawy; naprawy części instalacji c. o., naprawy posadzek, drzwi wewnętrznych i malowania w budynku nr 171; naprawy węzłów sanitarnych w budynku nr 172; naprawy pokrycia części dachu papą termozgrzewalną i wymiany obróbek blacharskich w budynku nr 78 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 23/14/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany naprawy węzłów sanitarnych w budynkach nr 200, 201, 202 w kompleksie wojskowym Stawy; naprawy części instalacji c. o., naprawy posadzek, drzwi wewnętrznych i malowania w budynku nr 171; naprawy węzłów sanitarnych w budynku nr 172; naprawy pokrycia części dachu papą termozgrzewalną i wymiany obróbek blacharskich w budynku nr 78 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań (części): Zadanie nr 1 - Roboty budowlane w zakresie naprawy konserwacyjnej pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku nr 200 - narzędziownia, w kompleksie wojskowym Stawy. Zadanie nr 2 - Roboty budowlane w zakresie naprawy konserwacyjnej pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i socjalnych w budynku nr 201 - warsztatowym, w kompleksie wojskowym Stawy. Zadanie nr 3 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i socjalnych w budynku nr 202 - warsztatowym, w kompleksie wojskowym Stawy. Zadanie nr 4 - Roboty budowlane w zakresie naprawy części instalacji centralnego ogrzewania, naprawy posadzek, wymiany drzwi wewnętrznych i malowania w budynku nr 171 w kompleksie wojskowym Dęblin Twierdza. Zadanie nr 5 - Roboty budowlane w zakresie naprawy węzłów sanitarnych w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym Dęblin Twierdza. Zadanie nr 6 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pokrycia części dachu papą termozgrzewalną i wymiany obróbek blacharskich w budynku nr 78 w kompleksie wojskowym Dęblin Twierdza. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający nie ogranicza ilości części (zadań), na jakie wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj.: dla zadania nr 1: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 200 - załącznik Nr 2a; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budynku nr 200 z załączonymi rysunkami - załącznik Nr 3a; dla zadania nr 2: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 201 - załącznik Nr 2b; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budynku nr 201 z załączonymi rysunkami - załącznik Nr 3b; dla zadania nr 3: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 202 - załącznik Nr 2c; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budynku nr 202 z załączonymi rysunkami - załącznik Nr 3c; dla zadania nr 4: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 171 - załącznik Nr 2d; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla budynku nr 171 z załączonymi rysunkami - załącznik Nr 3d; dla zadania nr 5: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 172 - załącznik Nr 2e; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla budynku nr 172 z załączonymi rysunkami - załącznik Nr 3e; dla zadania nr 6: a. Przedmiar Robót dla budynku nr 78 - załącznik Nr 2f; b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla budynku nr 78 - załącznik Nr 3f. 3. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektów. Zainteresowani wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej budynków nr 200, nr 201, nr 202 w kompleksie wojskowym Stawy (zadanie nr 1, nr 2, nr 3) oraz budynków nr 171, nr 172, nr 78 w kompleksie wojskowym Dęblin Twierdza (zadanie nr 4, nr 5, nr 6). Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się: w dniu 04 czerwca 2014 r. (środa): - dla zadania nr 4, nr 5, nr 6 (budynki nr 171, 172, 78) - o godz. 10.00 - do kompleksu wojskowego Dęblin Twierdza, 08-530 Dęblin (brama główna - Biuro Przepustek). Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Jerzy KOPACZ tel. (81) 551 52 62. w dniu 05 czerwca 2014 r. (czwartek): - dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 (budynki nr 200, nr 201, nr 202) - o godz. 10.00 - do kompleksu wojskowego Stawy, woj. lubelskie, 08-530 Dęblin Stawy (brama główna). Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Leokadia MARCZAK tel. (81) 88 95 317. dla zadań: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 5a. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań w § 12 (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, dla zadania nr 4, dla zadania nr 5, dla zadania nr 6 - odpowiednio załączniki Nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f do SIWZ). W § 12 ust. 5 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. W § 12 ust. 8 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. W § 12 ust. 10 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. W § 12 ust. 11 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść tej umowy lub jej zmiany jest niezgodna z zaakceptowanym uprzednio przez Zamawiającego projektem tej umowy lub jej zmiany; 5) jeżeli treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. W § 12 ust. 13 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5b. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu zostały określone w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań w § 12 (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, dla zadania nr 4, dla zadania nr 5, dla zadania nr 6 - odpowiednio załączniki Nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f do SIWZ). W § 12 ust. 6 ogólnych warunków umów dla poszczególnych zadań zapisano: Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. 6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych zadań, ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 7. Szczegółowe informacje odnośnie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są także w ogólnych warunkach umowy (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, dla zadania nr 4, dla zadania nr 5, dla zadania nr 6, - odpowiednio załączniki Nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f do SIWZ). 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia dla każdego z zadań zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 9. Wykonawca udziela zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w ramach każdego z zadań, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 10. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 11. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 12. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielanej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 13. Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych zamówieniem, stwierdzonych w toku czynności odbioru robót budowlanych, jak również ujawnionych w dalszym okresie obowiązywania rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają z dniem upływu terminu gwarancji. 14. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. 15. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy (dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5, zadania nr 6) nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 16. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 17. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie. 18. W terminie 3 dni od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu: a) kosztorys ofertowy obejmujący roboty budowlane będące przedmiotem umowy i opiewający na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót - odpowiednio dla zadań: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 (określone w warunkach udziału w postępowaniu) oraz ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - pod rygorem rozwiązania umowy z winy wykonawcy i naliczenia wykonawcy kary umownej. Oferent sporządzi kosztorys ofertowy na dane zadanie na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stosując metodę kalkulacji uproszczonej określając w nim podstawę wyceny, opis, j.m., koszt jednostkowy, wartość, podając je w cenie zamówienia netto i brutto. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne (m.in. w kwestii analizy zasadności zgłoszenia ewentualnych pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnej z części postępowania (zadań)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach