Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie naprawy opaski i rampy betonowej przy budynku magazynowym nr 157 i 161 w kompleksie wojskowym Stawy, 08-530 Dęblin Stawy -Nr 41/13/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie naprawy opaski i rampy betonowej przy budynku magazynowym nr 157 i 161 w kompleksie wojskowym Stawy, 08-530 Dęblin Stawy -Nr 41/13/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie naprawy opaski i rampy betonowej przy budynku magazynowym nr 157 i 161 w kompleksie wojskowym Stawy, 08-530 Dęblin Stawy. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują wykonanie naprawy opaski betonowej wokół budynków i nawierzchni betonowej rampy kolejowej niskiej przy budynkach magazynowych nr 157 i 161 polegającej na: - wylaniu opaski betonowej szerokości 60 cm, grubości 15 cm i wierzchnią warstwą grubości 2 cm z betonu B - 15; - wymianie nawierzchni grubości 20 cm betonowej z betonu B - 15 rampy kolejowej; - wyposażeniu opasek w koryta odprowadzające wody opadowe od budynku z zastosowaniem prefabrykowanych elementów ściekowych typu korytkowego 60x50x20. 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ tj.: a. Przedmiarach Robót dla budynków nr 157 i 161 - załączniki Nr 2a i 2b; b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla budynków nr 157 i 161 - załącznik Nr 3. 3. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektów. Zainteresowani wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej w budynkach nr 157 i 161 oraz wizji dróg dojazdowych. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 20 sierpnia 2013 r. (wtorek) o godz. 10.00 - do budynku Nr 24 w kompleksie wojskowym w Stawach, 08-530 Dęblin (1-sze piętro). Osobami upoważnionymi do kontaktów w sprawie wizji lokalnej są p. Waldemar MRÓZ, tel. (81) 88 95 315. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 9 do SIWZ). W takim przypadku zamawiający, zgodnie z art.36 ust.4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania części robót oraz skutki działania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wpisać do formularza ofertowego (załącznik Nr 1 do SIWZ) informacje o części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 6. Szczegółowe informacje odnośnie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są także w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 9 do SIWZ). 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 8. Wykonawca udziela zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 9. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 10. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 11. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielnej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 12. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. 13. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 14. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 15. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach