Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Oddziału ZUS w Lublinie oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Lubartowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Oddziału ZUS w Lublinie oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Lubartowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 euro, są roboty budowlane w 2. budynkach jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Lublinie: budynek Oddziału ZUS przy ul. T. Zana 38C i budynek Inspektoratu ZUS w Lubartowie przy ul. Lipowej 6. Zakres robót obejmuje malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymianę posadzek z płytek PCV oraz z wykładzin dywanowych na wykładziny z płytek dywanowych i wykładziny rulonowe (z uprzednią naprawą podłoża); 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części i realizowany będzie w cyklu jednorocznym, w 2013 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość nw. części przedmiotu zamówienia: 2.1.Część nr 1 pn.: Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin podłogowych w budynku Oddziału ZUS przy ul. T. Zana 38C w Lublinie. 2.2.Część nr 2 pn.: Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin podłogowych w Inspektoratu ZUS przy ul. Lipowej 6 w Lubartowie; Uwaga! Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdej części zamówienia, chyba że treść postanowienia stanowi inaczej. 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część SIWZ; 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz normami technicznymi; 5. Prace wykonywane będą w czynnych obiektach użyteczności publicznej i wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i klientów Zamawiającego na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. z podziałem obowiązków w tym zakresie. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynków objętych zamówieniem mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe - po godzinach urzędowania i w dni wolne od pracy; 6. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-40-00-00-1 Wykończeniowe roboty budowlane 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 7.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi od dnia podpisania protokołu przekazania miejsca wykonywania robót. 7.2. Przekazanie miejsca wykonywania robót nastąpi w terminie do 7. dni od daty zawarcia umowy, 7.3. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia upływa : 7.3.1. w dniu 30 listopada 2013 roku - dla części nr 1, 7.3.2. w dniu 15 października 2013 roku - dla części nr 2, 7.4. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót; 8. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: część nr 1 - 7 300,00 zł; część nr 2 - 2 100,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach