Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze przy ul. Zamenhofa 1, dostosowujące obiekt do obowiązujących przepisów p.poż.

Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3270215, 3284870 , fax. 068 3284871
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3270215, 3284870, fax. 068 3284871
    REGON: 00103663200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze przy ul. Zamenhofa 1, dostosowujące obiekt do obowiązujących przepisów p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dostosowujących obiekt Środowiskowego Hufca Pracy, położony w Zielonej Górze przy ul. Zamenhofa 1 do obowiązujących przepisów p.poż. Zakres prac obejmuje: a) Wyposażenie przewodów wentylacyjnych przechodzących przez stropy pomieszczeń central klimatyzacyjnych oraz przechodzących przez stropy, o wymaganej klasie odporności ogniowej co najmniej EI 60 - w przeciwpożarowe klapy odcinające. b) Zabezpieczenie przepustów instalacyjnych ( instalacje sanitarne ) przechodzących przez strop pomiędzy IV i V piętrem do wymaganej klasy odporności ogniowej, tj. odpowiednio: EI 60 i EI 120. c) Wymianę kratek wentylacji grawitacyjnej na p.poż.o klasie EI60 w pomieszczeniach V piętra. d) Wykonanie nowego systemowego podwieszenia dachu na IV i V piętrze, dającego odporność ogniową REI 30. e)Zamurowanie ściany okiennej w stołówce. f) Wstawienie drzwi p.poż. w klasie EI60 w łączniku. g) Wstawienie drzwi do pomieszczenia wychowawców, przy sali gimnastycznej, w klasie EI60 (drewniane). h)Zamurowanie okna parteru w Sali gimnastycznej ( przy drzwiach EI60) do klasy REI 120. i) Obudowę szachtów dająca odporność EI60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: zał. nr. 6 do SIWZ W cenę ofertową należy również wliczyć posprzątanie terenu budowy (pozamiatanie, umycie podłóg, wytarcie kurzy) - doprowadzające obiekt do stanu umożliwiającego użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ustawy. 2.Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca powinien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: Kierownik Budowy - nie mniej jak 1, wymagane doświadczenie zawodowe -nie mniej niż 5 lat. Majster Budowlany- nie mniej jak 1, wymagane doświadczenie zawodowe- nie mniej niż 3 lata. 2.3 Potencjał techniczny Wymagania dotyczące potencjału technicznego jak i pozostałe wymagania zostały umieszczone w Specyfikacji wykonania i odbioru robót, która stanowi integralną część SIWZ. 2.4 Doświadczenie Wykonawca zrealizował w okresie 5 lat co najmniej 3 zamówienia na łączną kwotę nie mniej jak 1 000 000,00 zł brutto, tożsame z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienie było realizowane. Pouczenie: za określenie tożsame z przedmiotem zamówienia należy przyjmować zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, podobnym charakterze i stopniu złożoności. Zbyt szczegółowe doprecyzowanie terminu tożsame często prowadzi do nieuzasadnionego ograniczani konkurencyjności, co nie jest intencją Zamawiającego. 2.5 Ubezpieczenie Wykonawca dysponuje ubezpieczeniem OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość (suma ) ubezpieczenia OC winna wynosić nie mniej jak 70 % wartości kosztorysowej brutto - kosztorysu ofertowego oferenta ( cena ofertowa brutto). 3.Warunki szczegółowe przedmiotowe 3.1Wymagane warunki gwarancji Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3.2Wymagane parametry techniczne Wymagane parametry techniczne zostały umieszczone w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi integralną część SIWZ 4.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków. Informacje o spełnieniu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną zapisane na druku ZP-17.Nie spełnienie przez oferentów niniejszych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr.1 do SWIZ ) 2 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr.2 do SWIZ) 3 Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr.3 do SWIZ) 4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr.4 do SWIZ) 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 7 Koncesję, zezwolenie, licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8 Certyfikat na uprawnienia do wykonywania robót p.poż w zakresie przejść ognioochronnych przez przegrody budowlane. 9.Zaakceptowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( zał.nr.6 do SIWZ). Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 3 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane. 4 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach