Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: Termomodernizacji budynku, Budowy dźwigu osobowego, Rozdziału wody socjalno-bytowej od ppoż

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
    ul. Reymonta 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: Termomodernizacji budynku, Budowy dźwigu osobowego, Rozdziału wody socjalno-bytowej od ppoż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: Termomodernizacji budynku, Budowy dźwigu osobowego, Rozdziału wody socjalno-bytowej od ppoż. Zakres zamówienia obejmuje: I. Zakres I - Termomodernizacja budynku 1)zabezpieczenie terenu budowy - przygotowanie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, 2)wykonanie robót rozbiórkowych (rozbiórka istniejącego pokrycia dachu, rozbiórka obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, stolarki okiennej i drzwiowej, krat okiennych, studzienek okiennych, elementów mocowanych do elewacji itd.), 3)wykonanie izolacji przeciw wodnych oraz docieplenia styropianem ścian fundamentowych oraz piwnic, 4)docieplenie styropianem cokołu wschodniej elewacji budynku segmentu C, 5)docieplenie styropianem ościeży okiennych i drzwiowych budynku, 6)docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchanie izolacji, 7)renowacja i naprawa ścian zewnętrznych budynku, 8)wykonanie tynków zewnętrznych oraz montaż płytek klinkierowych na elewacji, 9) wykonanie cokołu budynku z tynku mozaikowego, 10) malowanie elewacji budynku, 11)wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, 12) docieplenie zadaszenia nad drzwiami wejściowymi wraz z nowym pokryciem z papy termozgrzewalnej, 13) dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz bramy garażowej, 14) wykonanie wokół okien ramy ze styropianu, 15)wykończenie wewnętrznych szpalet okiennych i bramy garażowej, 16)remont kominów na stropodachu segmentu C, 17) remont stopnia wejścia bocznego - segment A i B, 18)przesunięcie otworu okiennego piwnic (segment A) oraz zamurowanie otworu okiennego piwnic (segment C), 19)wymiana istniejącego systemu odprowadzania wody deszczowej - rynny i rury spustowe wraz z przełożeniem istniejącej instalacji ogrzewania rynien, 20)wymiana istniejących obróbek blacharskich, 21) malowanie turkusowych profili istniejących przeszkleń, 22)wykonanie i montaż logo ZUS, 23)dostawa i montaż skrzynek na złączach kontrolnych instalacji odgromowej 24)wykonanie regulacji centralnego ogrzewania, 25) wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń piwnic, 26) wykonanie drenażu opaskowego, 27) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej, 28) wywóz oraz utylizacja gruzu i elementów uzyskanych z demontażu, 29) wykonanie dokumentacji powykonawczej. II.Zakres II - Budowa dźwigu osobowego 1)zabezpieczenie terenu budowy - przygotowanie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, 2)demontaż i ponowny montaż fragmentu istniejącego ogrodzenia poprzez wycięcie słupka i zwinięcie siatki ogrodzenia, 3)zapewnienie całkowitej kompleksowej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia w terenie, pełnienia nadzoru oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 4)demontaż 1 szt. drzwi oraz 3 szt. okien, 5)wyburzenie/zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, 6)wykonanie podszybia, ścian i przekrycia szybu windowego, 7)wykonanie izolacji przeciw wodnych oraz docieplenia styropianem ścian szybu windy, 8)docieplenie stropodachu szybu windowego, 9) wykonanie tynku zewnętrznego, 10) wykonanie tynków wewnętrznych, 11) remont posadzek i ścian na każdej kondygnacji w obrębie rozbudowy, 12) wykonanie instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej dla potrzeb zasilania, sterowania i oświetlenia windy, 13) malowanie ścian wewnętrznych w obrębie rozbudowy, 14) modernizacja istniejących instalacji w związku z zaistniałymi kolizjami, 15) dostawa i montaż dźwigu osobowego, 16)wywóz oraz utylizacja gruzu i elementów uzyskanych z demontażu, 17) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 18) opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez UDT dźwigu do eksploatacji. Wszystkie koszty związane z dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca, 19) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji, 20) przeszkolenie pracowników Zamawiającego przed odbiorem końcowym w zakresie obsługi i użytkowania zamontowanych urządzeń, maszyn, instalacji i innych elementów wymagających określonego przez producenta lub dostawcę sposobu użytkowania i konserwacji (eksploatacji) oraz przekazanie niezbędnej dokumentacji, wymaganych instrukcji oraz świadectw, 21) uczestnictwo podczas kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej i organu nadzoru budowlanego oraz usunięcie wszelkich przeszkód dla potrzeb uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 22) bezpłatna konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (w ciągu 36 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następnego po miesiącu, w którym przekazano dźwig do użytkowania Zamawiającemu), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia. III.Zakres III - Rozdział wody socjalno - bytowej od ppoż. 1)demontaż istniejących rur stalowych instalacji wody socjalno - bytowej będących odgałęzieniem instalacji ppoż., 2)zaślepienie miejsc odcięć rur stalowych na instalacji ppoż., 3)wywóz oraz utylizacja gruzu i elementów uzyskanych z demontażu instalacji, 4)wykonanie przebić przez ściany, stropy oraz obsadzenie tulei ochronnych oraz uzupełnienie tynków po przebiciach wraz z malowaniem, 5)wykonanie instalacji wody socjalno - bytowej z rur z tworzywa sztucznego - polipropylenu, 6)doposażenie istniejącego zestawu wodomierzowego w zawór zwrotny antyskażeniowy przeznaczony do instalacji wodociągowej, 7)dostawa i montaż zaworu elektromagnetycznego odcinającego przeznaczonego dla instalacji ppoż., 8)obudowa istniejącej rury przyłącza wodociągowego z tworzywa sztucznego pomieszczeniu wodomierza płytami ogniochronnymi o odporności ogniowej EI120, 9)dostawa i montaż armatury odcinającej typowej dla instalacji wodociągowej, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 11) wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń instalacji. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - projekt wykonawczy termomodernizacji budynku wraz z kartą zmian, - projekt wykonawczy budowy dźwigu osobowego wraz z kartą zmian, - projekt wykonawczy rozdziału wody socjalno-bytowej od ppoż., - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany budowy dźwigu osobowego, - decyzje administracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 182 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieścitysięcy zł.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach