Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z elementami małej architektury i zielenią dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z elementami małej architektury i zielenią dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z elementami małej architektury i zielenią dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Dom Pomocy Społecznej zlokalizowany jest przy ul. Karmelkowej 25 na działkach o nr ewidencji 14/4; 17/2 w obrębie Oporów AM-13 we Wrocławiu w dzielnicy Krzyki na obrzeżach zabudowy jednorodzinnej osiedla Oporów. Teren DPS stanowi ogrodzona działka z istniejącym wjazdem z ul. Karmelkowej od strony wschodniej. Powierzchnia zabudowy części projektowej - 6100 m2, powierzchnia prac ujętych w projekcie 3222 m2, powierzchnia zabudowy istniejącej - 8.507,67 m2, powierzchnia zabudowy budynków - 3.413,94 m2, powierzchnia utwardzona istniejąca - 5.093,76 m2, powierzchnia utwardzona projektowana - 1.435,71 m2 (etap A), powierzchnia utwardzona projektowa - 1.917,20 m2 (etap B), powierzchnia całkowita działki - 31.105,78 m2. Projektowana rozbudowa nie znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków, nie zostanie zlokalizowana także na terenie ochrony archelologicznej. Obecnie teren nie jest w zasięgu eksploatacji wpływów górniczych. 5. Zabudowę istniejącą stanowią: 4-kondygnacyjne budynki mieszkalne A,B i C w rzucie o kształcie litery H. 2-kondygnacyjny budynek E posiadajacy obecnie nowozrealizowany zespół rehabilitacyjny w przyziemiu, oraz przeznaczone do remontu pomieszczenia kondygnacji parteru. Budynki i obiekty techniczne. 6. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone kodem CPV: 45100000-8 - Roboty ziemne, 45110000-7 - Roboty rozbiórkowe, 45111000-8 - Roboty demntażowe, 45000000-7- Roboty związane z zagospodarowaniem terenu. 1) Roboty budowlane - mała architektura; 2) Roboty budowlane - rozbiórkowe i demontażowe; 3) Roboty budowlane - elektryczne; 4) Roboty budowlane - ślusarskie, dekarsko - blacharskie; 5) Roboty budowlane - malarskie. 7. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1) Branżę budowlaną: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki, c) wykonanie nawierzchni z płyt, d) wykonanie nawierzchni utwardzonej z betonu, e) wykonanie zadaszenia amfiteatru; 2) Branżę roboty ziemne: a) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, b) przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatów w gruncie kat. IV, c) wymiana gleby rodzimej warstwą ziemi o grub. 15 cm, d) wykonanie trawników parkowych siewem na gruncie kat. III z nawożeniem; 3) Branżę malarską: a) uzupełnienie i renowacja betonu metodą ręczną, b) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych, c) gruntowanie preparatami gruntującymi powierzchnie pionowe, d) miniowanie balustrady z prętów prostych, e) dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrady, f) wywiezienie gruzu spryzmowego, samochodami samowyładowczymi; 4) Branżę dekarsko - blacharską, ślusarską: a) osadzenie i zabetonowanie balustrady schodowej z prętów stalowych, b) balustrady dla niepełnosprawnych z kotwami mocującymi, c) wykonanie na budowie i montaż konstrukcji spawanych - masa elementu 100 kg - kształtowniki ocynkowane, d) pokrycie dachów dachówką bitumiczną, e) krycie dachów papą termozgrzewalną, f) wykonanie podsufitki, g) montaż siedzisk polipropylenowych, h) montaż rynien dachowych; 5) Roboty budowlane związane z małą architekturą: a) altana o wym. 510/450/295 cm, b) pergola z pnączami o wym. 245/205/280 cm, c) siedziska betonowe; 6) Branżę elektryczną: a) przepięcie zasilania kotłowni, magazynów spożywczych i kuchni, b) wykonanie sterowania rozdzielni agregatu prądotwórczego z uwzględnieniem zasilania pomp hydratów. 8. Wymagania techniczne i szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, projektach budowlano-wykonawczych oraz w przedmiarach robót, które jako załączniki do SIWZ, stanowią jej integralną część. 9. Warunki wykonywania robót: 1) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlaych i zasadami BHP, 2) roboty objęte niniejszym SIWZ będą wykonywane na terenie użytkowanym przez mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25, 3) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pracowników MCUS przebywających ma terenie obiektu), 4) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, 5) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową, jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego oraz do harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót, 6) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków inwestora oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 7) prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów, 8) dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, 9) przedmiar robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie jako jednej z podstaw do opracowania kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót, 10) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nim robót przewidzianych, należy zgłosić do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na podstawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w kosztorysie ofertowym oraz w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań, 11) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uwzględniającego specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego, 13) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 14) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamówienia, 15) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 16) Zamawiający zastrzega, że wszelkie nazwy własne materiałów podane w dokumentacji technicznej, podane zostały w celach pomocnicznych. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów, jednakże spełniających parametry techniczne materiałów zastosowanych w dokumentacji technicznej. 17) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (przedmiot zamówienia można oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Karmelkowa 25 p. Krzysztof Szewczyk, tel. 669 229 622).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.07.2013 r. do godziny 10:00. 3. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji, winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: PKO BP 28 1020 5226 0000 6802 0416 4653, do dnia 29.07.2013 r. do godz. 1000 (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego). UWAGA: Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego w terminie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada wykonawca. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym avista. Będzie one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy (art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.). 8. Pozostałe formy wadium (gwarancje lub poręczenia), powinny być zdeponowane w kasie Zamawiającego do dnia 29.07.2013 r. do godz. 1000. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach