Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu Oddziału Wewnętrznego i Kardiologii

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Wisznicka 111
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 3526267 , fax. (083) 3526200
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wisznicka 111 111
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. (083) 3526267, fax. (083) 3526200
    REGON: 00030840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu Oddziału Wewnętrznego i Kardiologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu Oddziału Chorób Wewnętrznych i Kardiologii SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim. Procedura zawiera jedno zadanie, któro obejmuje w szczególności: wykonanie remontu kapitalnego dwóch łazienek, powiększenie i remont sali intensywnego nadzoru kardiologicznego, wykonanie remontu pomieszczeń socjalnych, wykonanie remontu sal pacjentów, wymiana wykładzin podłogowych na całym oddziale na wykładziny spawalne o grubości min. 2.5 mm, wymiana drzwi z ościeżnicami na całym oddziale, wykonanie sufitów podwieszanych zmywalnych na korytarzu, remont kuchenki oddziałowej z rozdziałem pomieszczeń, remont punktów sanitarnych w salach pacjentów, wykonanie natrysków w łazienkach, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Okres gwarancji: - min. 5 letnia na wykonane roboty budowlane - min. 2 letnia na zamontowane i zastosowane urządzenia techniczne (np.: zlewozmywaki, baterie, muszle ustępowe) - min 5 lat gwarancji na wykładzinę typu target .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione, zgodnie z wyborem Wykonawcy, w następującej formie: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium w postępowaniu: 5.000 PLN (pięć tysięcy zł) do dnia 12.03.2012 r. do godz. 11.15.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach