Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na remoncie pokoi hotelowych (z łazienkami) w Domu Muzyka; nr postępowania: 6/ZP/2014

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na remoncie pokoi hotelowych (z łazienkami) w Domu Muzyka; nr postępowania: 6/ZP/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 14 pokoi hotelowych (z łazienkami) w Domu Muzyka (ul.Łąkowa 1-2, Gdańsk) mieszczącym się w budynku będącym własnością Zamawiającego. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. 2. Remont zostanie wykonany etapami: a) I etap: remont 7 pokoi (z łazienkami) na I piętrze; b) II etap: remont 7 pokoi (z łazienkami) na II piętrze; c) III etap: wymiana 33 drzwi do pokoi hotelowych i magazynków mieszczących się na 3 kondygnacjach budynku. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: a) zabezpieczenie terenu budowy; b) zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniami w trakcie wykonywania robót w tym: - zabezpieczenie przed rozprzestrzenianiem się pyłu i brudu na inne części budynku nie objęte remontem; - zabezpieczenie wykładziny dywanowej i opaski wykańczającej wykładzinę w pokojach i na korytarzu prowadzącym do pokoi; - zabezpieczenie stolarki okiennej wraz z karniszami, drzwi do łazienek wraz z opaskami, grzejników; c) wyniesienie mebli i wskazanego przez Zamawiającego wyposażenia do określonego przez Zamawiającego miejsca znajdującego się w Domu Muzyka; d) demontaż zagłowi przy łóżkach, uchwytów ściennych do TV, wskazanego przez Zamawiającego innego wyposażenia pokoju i drobnego wyposażenia łazienek; e) demontaż, żyrandoli i kinkietów w pokojach i łazienkach; 2) roboty rozbiórkowe: - zerwanie posadzki z płytek; - zerwanie okładzin ściennych z płytek; - demontaż lustra; 3) roboty okładzinowe oraz montaż ścianek: - obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi; - zabudowa wnęk ściankami kartonowo-gipsowymi w wybranych pokojach; - wykonanie okładziny ścian łazienek z płytek gres; - przyklejenie lustra w każdej z 14 łazienek; - wykonanie izolacji przeciwwodnej w technologii folii w płynie; - obłożenie ścian płytkami podłogowymi typu gres; 4) roboty posadzkarskie: - naprawa podłoża poprzez uzupełnienie ubytków i naprawę spękań; - wykonanie wylewki samopoziomującej; - gruntowanie wylewki; - wykonanie izolacji przeciwwodnej w technologii folii w płynie; - wykonanie posadzek z płytek podłogowych; - elementy wykończeniowe wg kolorystyki i wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 5) roboty sanitarne: - demontaż istniejącej instalacji, w tym: toalet z dolnopłukiem, umywalek z półnogą, kabin z brodzikiem, baterii umywalkowych, baterii prysznicowych z zestawem mocującym; - montaż rurociągów i zaworów; - montaż nowej armatury; - montaż urządzeń sanitarnych; - badania instalacji; - regulacja działania instalacji; 6) roboty w zakresie instalacji elektrycznych: - demontaż istniejącej instalacji; - montaż nowej instalacji elektrycznej w zakresie objętym projektem; - montaż rozdzielnic elektrycznych; - montaż opraw oświetleniowych, żyrandoli i kinkietów; - montaż osprzętu elektrycznego; - badania instalacji; 7) prace malarskie, roboty związane z położeniem tapet: - szpachlowanie ubytków w tynkach ścian i sufitów; - gruntowanie powierzchni ścian, sufitów i obudów przed malowaniem; - malowanie dwukrotne emulsją akrylową zmywalną i trudnościeralną ścian oraz sufitów; - malowanie dwukrotne emalią akrylową zmywalną i trudnościeralną skrzydeł drzwiowych; - położenie tapet winylowych; - inne nie wymienione wyżej roboty malarskie jakie występują przy realizacji umowy; 8) roboty związane z montażem nowych drzwi do łazienek i nowych drzwi wejściowych ppoż: - zabezpieczenie pokoi przed zakurzeniem przy wymianie drzwi wejściowych do tych pokoi; - demontaż starych i montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicą i opaskami do łazienki (pokój nr 109); - demontaż starych opasek i montaż nowych opasek do drzwi łazienkowych w wybranych pokojach; - demontaż drzwi wejściowych do pokoi wraz z ościeżnicami, opaskami oraz progami; - montaż nowych drzwi z ościeżnicami i opaskami (drzwi p.poż EI30, dźwiękoszczelne); - montaż samodomykaczy oraz klamek; - uzupełnienie spoin ościeży ścian zewnętrznych w nawiązaniu do istniejącej elewacji; - uzupełnienie wykładziny dywanowej w miejscu zdemontowanego progu drzwiowego; - wywiezienie gruzu i zdemontowanej stolarki, utylizacja gruzu i inne; 9) inne, niewymienione powyżej, niezbędne obróbki budowlane, wraz z robotami towarzyszącymi, naprawami i uzupełnieniami związanymi z realizowanymi robotami, w tym między innymi: - demontaż i montaż kratek wentylacyjnych; - prace porządkowe po malowaniu (usunięcie foli ochronnych, odkurzanie, mycie posadzek i glazury); - posprzątanie pomieszczeń z ewentualnych zabrudzeń po zakończeniu robót; - montaż elementów wyposażenia w tym: ustawienie mebli i wyposażenia jak również montaż żyrandoli, kinkietów, zagłowi przy łóżkach, uchwytów ściennych do TV, obrazów i wskazanego przez Zamawiającego drobnego wyposażenia łazienek; 10) roboty w zakresie usuwania gruzu: - usunięcie, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, gruzu oraz odpadów; 11) opracowanie dokumentacji powykonawczej robót budowlanych; 12) opracowanie dokumentacji pomiarów elektrycznych; 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja: 1) dokumentacja projektowa, tj.: a) projekt (elektryka) z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; (opracowany w lutym 2014r. przez mgr inż. Konrada Sekleckiego); b) projekt (architektura wnętrz), 2 części; (opracowany w czerwiec-lipcu 2014r. przez mgr inż. arch. Kristinę Witeszczak, mgr inż. arch. Milenę Tratwal i mgr inż. arch. Grzegorza Gierłkowskiego.); c) inwentaryzacja wnętrz - pokoje i łazienki; d) przedmiary robót; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (opracowane w październiku 2014r. przez Marka Skolimowskiego) z załącznikiem - zestawienie głównych materiałów (z parametrami); 3) Opis drzwi;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem - wadium: przetarg nieograniczony, remont pokoi i łazienek w Domu Muzyka - na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 14 1090 1098 0000 0000 0901 5764. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający wymaga aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty pełnej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywało bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w punkcie XIV.10 i w punkcie XIV.11 SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych, niż pieniądz, formach określonych w punkcie XIV.2 SIWZ, oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej, opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, należy załączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w kasie Zamawiającego, pokój nr 109 (budynek czerwony). 7. Zamawiający, z zastrzeżeniem punktu XIV.10 i punktu XIV.11 SIWZ, zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach