Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. M. J. PIŁSUDSKIEGO 29 W WAŁCZU

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych 9/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2585053 , fax. 67 2585054
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. Budowlanych 9/2 9/2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 2585053, fax. 67 2585054
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbswalcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. M. J. PIŁSUDSKIEGO 29 W WAŁCZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku mieszkalnego przy ul. M. J. Piłsudskiego 29 w Wałczu, działka nr 2781. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz STWiOR stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a. Elewacji tj. demontaż parapetów, skucia występów przy parapetach, przemurowania nadproży okiennych szt. 2 - wycena indywidualna, rozbiórka podbitki okapów z desek, rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku, zbicie tynków w całości, wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i ościeży wg. projektu styropian gr. 15 cm, wykonanie podbitki okapów z desek struganych gr. 18 mm, wykonanie parapetów z płytek klinkierowych, montaż rur spustowych z demontażu ze sprawdzeniem drożności kanalizacji deszczowej, czyszczenie i spoinowanie cokołu z cegły czerwonej, wykonanie opaski z kostki brukowej polbruk gr. 60 mm na podsypce piaskowej. Współczynnik przenikania ciepła ścian po ociepleniu: U =0,24 W/(m2K). b. Wymiany stolarki okiennej tj. na częściach wspólnych klatki schodowej, strychu i piwnicach oraz w lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej (łącznie 25 szt.), okna z PCV, współczynnik przenikania ciepła okna Umax=1,3 Wm2/K, w każdym oknie wymienianym (prostokątnym) nawiewnik higrosterowalny. Wymiana okien w lokalach w najmie obciąża tylko Gminę Miejską (osobna faktura). Okna w mieszkaniach, klatce schodowej, piwnicach uchylno - rozwierne, okna na klatce schodowej i strychu o kształcie trójkąta uchylne do wietrzenia i mycia. c. Schodów zewnętrznych do piwnic - rozebranie schodów (z wykonaniem wykopu pod wykonanie tynku i izolacji od strony zewnętrznej) oraz ponowne wykonanie o tych samych parametrach (wymiarach), ławy betonowe z betonu B 15, ściany z bloczków żwirobetonowych na zaprawie cementowej, izolacja pozioma 2x papa na lepiku, izolacja pionowa 2x lepik asfaltowy, schody i podesty posadzka betonowa B 15. d. Izolacji pionowej ścian piwnic tj. odkrycie ścian piwnic do poziomu dołu ław fundamentowych, odbicie tynków, wykonanie tynków zewnętrznych cementowych kat. II na ścianach murowanych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej 2x na gorąco z lepiku, zasypanie wykopów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a. przejęcia terenu budowy od Zamawiającego, zabezpieczenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru terenu budowy i mienia na terenie budowy na własny koszt, b. dostarczenia Zamawiającemu materiałów, urządzeń i dokumentów, niezbędnego personelu oraz innych rzeczy i usług koniecznych do zrealizowania przedmiotu umowy, c. wyposażenia zaplecza budowy we wszelkie przedmioty jakiejkolwiek natury, które są niezbędne dla lub podczas wykonywania robót, d. pokrycia kosztów poboru wody, energii elektrycznej, e. oznaczenia terenu budowy lub innych miejsc, na których, pod którymi lub przez które mają być prowadzone roboty podstawowe lub tymczasowe oraz wszelkie inne tereny i miejsca udostępnione przez Zamawiającego jako miejsca pracy, które mogą być wymienione jako stanowiące część placu budowy, f. zapewnienia pełnej ochrony i zabezpieczenia terenu budowy, g. dokonania niezbędnych zajęć dróg, chodników, itp. - na własny koszt po uzyskaniu stosownych zezwoleń (jeżeli zajdzie taka konieczność), przestrzegania przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, itp. oraz umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów kontrolujących, celem dokonywania kontroli i udzielać im danych i informacji wymaganych przepisami, h. podejmowania wszelkich kroków dla ochrony środowiska na placu budowy i poza nim, w celu uniknięcia szkód lub nadmiernej uciążliwości dla osób i dóbr publicznych lub innych ujemnych skutków, związanych z działaniem Wykonawcy, i. utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz na bieżąco usuwać zbędne materiały, odpadki, śmieci, urządzenia prowizoryczne, itp., j. usunięcia po zakończeniu robót na własny koszt, poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowe, zaplecze, itp. oraz pozostawić cały teren budowy i robót nadający się do użytkowania, w stanie uporządkowanym, k. usuwania niezwłocznie ujawnionych usterek, l. wykonywania na swój koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, m. zgłaszania Przedstawicielowi Zamawiającego robót ulegających zakryciu lub zanikających, n. sporządzenia i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie jej Zamawiającemu, o. zastosowania podczas robót materiałów, które powinny posiadać obowiązujące aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu, certyfikaty stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie, p. w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia, q. wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego i wykonawczego, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, r. wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 5. Istniejące systemy teleinformatyczne wraz z osprzętem antenowym i z okablowaniem, Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem i zniszczeniem lub w przypadku braku możliwości prowadzenia robót Wykonawca winien dokonać ich demontażu i ponownego montażu i przekazać po zakończeniu robót w stanie technicznym pełnej funkcjonalności. 6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić w wycenie ofertowej dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót w warunkach utrudnionych. 7. Odbiór końcowy: a. Zamawiający dokona odbioru robót będących przedmiotem zamówienia w terminie do 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac, b. Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia, c. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego i Przedstawicieli Wykonawcy. d. Odbiór końcowy zostanie potwierdzony bezusterkowym protokołem odbioru ostatecznego robót wykonanych należycie tj. bez wad i usterek. 8. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: dokumentację powykonawczą - opisaną i skompletowaną w jednym egzemplarzu; wymagane dokumenty, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; dokumenty (aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek lub innych nieścisłości, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia przez Wykonawcę. W przypadku nieusunięcia wad lub usterek stwierdzonych w trakcie odbioru w określonym terminie Zamawiający ma prawo do ich usunięcia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nie wyłącza to prawa odstąpienia Zamawiającego od umowy. 10. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 11. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. 12. Warunki wykonania zamówienia: a. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 r., nr 120, poz. 1126). 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbswalcz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach